• 2
  • 3
2001-08-16, 09:23
Medlem
Snuffmovies

Nyfiken..??

Lgg av med skitsnacket, tical!
Det r mer n s, men visst, alla finner inte
lika vrde i att kolla p tex. snuffmovies, "de hemskaste" skrckfilmerna, raste martial arts-filmerna osv.

Men det finns stor fashination i mnet.
Jag tycker det r en hgst relevant jmfrelse med mycket av det "njesvld", njutningar i skrck, mrker, utforskningar etc som vi alla ltt kan lsa om i bra historiebcker.
Har sjlv pljt igenom hela gamla testamentet
och akta er vilken r/spnnande/grym/brutal
och underhllande, intressant berttelse (mycket mer n bara en berttelse iofs) det r, kan ju dessutom frsts lsas p en mngd olika stt, men jag ngrar INTE att jag lst det, kommer nog lsa hela bibeln ngon gng.
Har ni lst exempelvis H.P. Lovecrafts bcker
, eller M.R. James, kanske Algernon Blackwood..?? ven p ntet kan man hitta mycket i detta omrde, det vore fruktansvrt begrnsande att endast "intressera sig fr Snuffmovies", eller skrckfilmer.. Jag menar, att man br vl vidga sina vyer, saker och ting gr i varandra, mnesflt r ju inte avramade frn dess sammanhang, vad det nu rr sig om, s r ju typ snuffs, skrckfilm osv
toppen av ett isberg s att sge ett yttryck
,,Eh.. kanske gnller ni fr er sjlva om att detta r "offtopic", men vafaan, skulle de behva lgga in en Topic som passar bttre fr utveclande av ett topic, h, ni fattar vad jag menar, vore fint om detta kunde fortstta, denna "debatt" eller vad man skall kalla det...
Citera
2001-08-16, 17:29
Medlem
Snuffmovies

? - Det var inte menat till dig utan till Again
Citera
2001-08-16, 19:45
äldre konto (old)
Ej medlem
Snuffmovies

vet ni s mnga snuff filmer JAAAAAG har?????
Citera
2001-08-18, 14:33
äldre konto (old)
Ej medlem
Snuffmovies

Mycket sikter p en och samma sida tycker jag!!

Min bror visade mej en snuffmovie fr ett anlat r sedan, det var ingen hjdare.

Jag hrde efter med min bror vart han fick tag p den och det var en gammal kkfarare frn Danmark som han ftt den av, han slde filmer, tatuerade folk och gjorde inbrott, det var hans stt att frsrja sej!

Att min bror fick en kopia beror p att dom suttit inne tillsammans och han fick efter vistelsen filmen d han beskte honom fr att f en tattuering som han dock fick betala fr..

Ganska orelevant information...men eftersom man inte skriver och frklarar allt s r man ju en lgnare p detta messboard.

Jag kan inte garantera att filmen var till 100% var verklig men den verkade verklig och p den tiden s fanns ju inte dagens teknik d det gller redigering av filmer mm. Och skulle den finnas s tror jag inte ngon b-rulle filmare som inte har ngra knda skdespelare skulle ha tillgng till sdan utrustning...Men vad vet jag jag kan ha fel!!

Tycker nog att Faces of deth var vidrigare...den var s intensiv!!
Citera
2001-08-20, 11:20
Medlem
Snuffmovies

Vad hnder i filmen ?. Vilket land tror du filmen kommer ifrn mm mm .
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in