Fitthlet r en muskel.. S klart att det hjlper att trna upp fittmusklerna med knipvningar. Geishakulor r ett utmrkt hjlpmeddel.
Det man fr ha i minnet r att det inte alltid ger en trngre muskelkanal nr tjejen r icke kt.. Effekten mrks bst nr hon r kt och muskeln bli blodfylld.
Effekterna mrks inte "genast"" utan man fr trna regelbundet (20-30 minuter tre-fyra ggr i veckan) under 3-4 mnader om man skall brja mrka ngot. Som vid alla annan trning av muskler p andra delar av kroppen.. Finns inga "quickfix"..
Sen s kan man fortstta att trna och med tyngre kulor med fr att bli starkare om man s vill.. Sedan s fr man ju gra som med all annan trning underhlla fr att bibehlla effekten.
Sedan s r det ven kad knsla fr tjejen i sexet om man som tjej hanterar att kontrollera sina fittmuskler..
I vissa fall s kan det var underlttande att ka p chanserna med fr vaginala orgasmer.
Sedan detta med barnafdande, visst tnjs vi nr vi skall klmma ut ett huvud stort som en honungmelon.. Fast p mnga kvinnor mrks inte det att de kan ha ftt barn d de har en mycket bra terlkning. Andra kvinnor har lite smre terlkning, och d kan man trna upp sig igen till sitt "forna jag" m.h.a kulor.
Dessutom s r ven denna trning bra fr inkontinens.
Den strsta myterna kring detta, som tjejerna har, med att trna bckenenbottenmusklerna (kulor i fittan) r att "man gr det fr killens skull"
"det r bara smkukade mn som har hittat p det" , "det sger mn fr att fnedra kvinnan" (ja det har jag lst av en tjej p ett sexfora,inte hr p FB).
Ja tips p hur man freslr det r jag inte rtt kvinna att fresl..
D jag sjlv p eget bevg fast jag fick vaginalorgasmer och kunde redan kontrollera fittmusklerna brjade trna nd fr att bli nnu bttre.. Ja jag trnar av egoistiska skl mina fittmuskler, sen att det gynnar mannen r bara en trevlig bieffekt fr honom av min trning.
Dessutom s har jag inga problem med att en kille/man kommer och brttar att han har hrt eller lst om ngot som kan gra kvinnans sexliv bttre om han "sjunger rakt ut". Fr sdant kan man ju dubbelkolla upp sjlv i efterhand om det stmmer. Fr ven killar kan ju ha koll p sdant med..
S jag vet inte hur man skall framfra sdana hr saker med "silkesvantar"..