2007-10-13, 02:05
Medlem
KnsKlass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tasse
haha n kanske inte s, men vafan, bara lite snyggt "ehm..duuuu det vore ju s mkt bttre fr oss bda om du bara bli lite tajtare i fittan, knipvningar e jttekul har jag hrt" jag hade fan inte blivit sur iaf, man vill ju att det ska vara s bra som mjligt fr bde en sjlv och killen.
Hehe, jepp jag fattar. Men kan man verkligen bli tajt igen?
Citera
2007-10-13, 13:23
Medlem
Androass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karate Kenta
Hur slappt det om man fr frga herrn?
Det r slappt Vet inte om ngon sg Simma lugnt Larry men det r ungefr s illa...
Citat:
Ursprungligen postat av SeekAndDestroy
Men va inte s ytlig..du verkar ju bara vara ute efter sex ! .. tycker man om nn s r de ju inet de nda man bryr sig om..
Som ngon sa, det r ju insidan jag vill t
Citat:
Ursprungligen postat av Legionvasa
tjejer som rider bilr s jvla trnga i fittan tro mig jag VET
Varfr skulle dom bli det?
Citat:
Ursprungligen postat av tasse
skaffa en strre kuk?! n men allvarligt, frsk sga det p ett lite fint snllt stt s borde hon vl kunna tnka sig gra lite knipvningar. jag hade personligen inte haft ngot problem ifall en kille jag gillade freslog det lite snyggt
Du r en tjej allts? Allts, jag vettifan. Hon r jttefin men tl inte kritik nge vidare. Och jag har en knsla av att detta r ett knsligt mne. Och jag r inte s himla vltalad av mig, r rdd fr att det istllet fr "h min lskade, skulle det inte vara bra om vi...." till slut blir ngot i stil med "Din jvla glappkrring"...
Citat:
Ursprungligen postat av lancedance
frgan har ju kommit upp tidigare, men hur mycker fladder pratar vi om hr?
vore guld om trdskaparen kunnde frklara lite mer ingenden, jag menar det finns ju slappt och s finns det slappt
Inge fladder hr inte, det r glapp
Citat:
Ursprungligen postat av Rockman
Ni fr vl kra lite andra stlliningar n missionren.S hon kan knipa ihop.
I 2:an r det garanterat trngre
Tvan ja... Men hon r inte s sugen p det heller utifrn de krypton hon givit mig...
Citat:
Ursprungligen postat av prettygirl
Oj, vilken jobbig pryl.

Hjlper knipvningar verkligen? Har hon ftt barn?
r inte storleken genetiskt? Tror inte det r ngon hjdare att sga till henne.
St ut eller dumpa.
Ja det r ju det jag undrar ocks, hjlper knip? Nej hon har inte ftt barn, tror helt enkelt hon hrstammar frn glappfitteklanen
Citat:
Ursprungligen postat av gamereactor
Hur lyder definitionen p "slappfitta" ??
...En slapp glappande fitta?
Citera
2007-10-13, 13:33
Medlem
Ja, det dr r skumt, den strsta fitta jag knt var en liiten tunn 16 ring som jag tjatade ihjl som 17 ring.
Jag tnkte, hr blir det tajt, men det var ett lastbilsgarage. Och jag hade gummi.

Trngst r en 3 barnsfderska som var en bunt r ldre, hr blir det glappt tnkte jag, men nejd, vrsta suget och trycket.
Citera
2007-10-13, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D Roger.
Ja, det dr r skumt, den strsta fitta jag knt var en liiten tunn 16 ring som jag tjatade ihjl som 17 ring.
Jag tnkte, hr blir det tajt, men det var ett lastbilsgarage. Och jag hade gummi.

Trngst r en 3 barnsfderska som var en bunt r ldre, hr blir det glappt tnkte jag, men nejd, vrsta suget och trycket.

Ja eller hur, det finns ju den hr myten om att tonrstjejer r minsann s jvla trnga och skna men jag har inte mrkt ngon skillnad iaf.
Citera
2007-10-13, 14:24
Medlem
Empresss avatar
Fitthlet r en muskel.. S klart att det hjlper att trna upp fittmusklerna med knipvningar. Geishakulor r ett utmrkt hjlpmeddel.
Det man fr ha i minnet r att det inte alltid ger en trngre muskelkanal nr tjejen r icke kt.. Effekten mrks bst nr hon r kt och muskeln bli blodfylld.
Effekterna mrks inte "genast"" utan man fr trna regelbundet (20-30 minuter tre-fyra ggr i veckan) under 3-4 mnader om man skall brja mrka ngot. Som vid alla annan trning av muskler p andra delar av kroppen.. Finns inga "quickfix"..
Sen s kan man fortstta att trna och med tyngre kulor med fr att bli starkare om man s vill.. Sedan s fr man ju gra som med all annan trning underhlla fr att bibehlla effekten.

Sedan s r det ven kad knsla fr tjejen i sexet om man som tjej hanterar att kontrollera sina fittmuskler..
I vissa fall s kan det var underlttande att ka p chanserna med fr vaginala orgasmer.

Sedan detta med barnafdande, visst tnjs vi nr vi skall klmma ut ett huvud stort som en honungmelon.. Fast p mnga kvinnor mrks inte det att de kan ha ftt barn d de har en mycket bra terlkning. Andra kvinnor har lite smre terlkning, och d kan man trna upp sig igen till sitt "forna jag" m.h.a kulor.

Dessutom s r ven denna trning bra fr inkontinens.

Den strsta myterna kring detta, som tjejerna har, med att trna bckenenbottenmusklerna (kulor i fittan) r att "man gr det fr killens skull"
"det r bara smkukade mn som har hittat p det" , "det sger mn fr att fnedra kvinnan" (ja det har jag lst av en tjej p ett sexfora,inte hr p FB).

Ja tips p hur man freslr det r jag inte rtt kvinna att fresl..
D jag sjlv p eget bevg fast jag fick vaginalorgasmer och kunde redan kontrollera fittmusklerna brjade trna nd fr att bli nnu bttre.. Ja jag trnar av egoistiska skl mina fittmuskler, sen att det gynnar mannen r bara en trevlig bieffekt fr honom av min trning.

Dessutom s har jag inga problem med att en kille/man kommer och brttar att han har hrt eller lst om ngot som kan gra kvinnans sexliv bttre om han "sjunger rakt ut". Fr sdant kan man ju dubbelkolla upp sjlv i efterhand om det stmmer. Fr ven killar kan ju ha koll p sdant med..

S jag vet inte hur man skall framfra sdana hr saker med "silkesvantar"..
Citera
2007-10-13, 15:16
Medlem
bullybrugds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D Roger.

Kan stmma. Har lst att kvinnan r som mest lmpad fr barnafdande i 14-17-rsldern (var vl d de fdde p stenldern), och att fettan drfr r strst liksom bckenet r som mest rrligt d.
Citera
2007-10-13, 17:39
Medlem
Sjlv har jag erfarenhet av 1 sk. slappfitta, knde verkligen ingenting. Sa dock ingenting om detta till henne eftersom jag kan tnka mig att hon skulle bli ledsen. Tnkte helt enkelt att det berodde p att hon ftt tv barn eller att jag var fr klent utrustad.

En kort tid eftert lg jag med ytterligare en tvbarns mamma och jag har aldrig upplevt ngon trngre. Vi pratade lite om detta och hon berttade att hon trnade underlivsmusklerna regelbundet. S helt klart kan knipvningar ge bra effekt men hur du ska fresl sdana krver nog viss taktfullhet. Att bara hva ur sig att du inte knner ett skit och att hon ska gra ngot t det r
inget jag skulle rekommendera. Dylika kommentarer gr nog bara att hon
utvecklar negativa knslor om sin kropp.
Citera
2007-10-13, 22:57
Medlem
Dark Intentionss avatar
Citat:

Men Androas,

antaligen blir hon frbannad om du ppekar detta och sger att hennes tidigare sexuella relationer har varit kanon. Det r helt enkelt ditt fel.
Detta kan ju leda till att ni gr slut, hon trnar och nsta kille fr den nya trnga tjejen!

Annars kper du geishakulor till henne, hon anvnder dem och du knner skillnad! Du kan ju ltsas om att du inte visste att det var knipkulor utan trodde att de var sexleksaker helt enkelt.

Jag vet inte hur lng tid det ska ta att trna upp musklerna, men det spelar kanske ingen roll. Huvudsaken de blir bttre?

Men, r det verkligen s slappt i alla stllningar?
Hitta din favorit och kr p s tills hon r trngre.
Att knipa av nr man kissar fungerar ocks, kissa 5 sek, knip 5 sek osv. Men detta r kanske inget att rekomendera d vissa kvinnor kan f urinvgsinfektion av detta trningsstt.

Lycka till och vi hoppas p trngre hl fr dig i framtiden!

/Dark Intentions
Citera
2007-10-14, 02:56
Bannlyst
Det r inte hon som r slapp, Det r du som har en fr liten kuk
Penisfrlngning nsta
Citera
2007-10-14, 05:28
Medlem
Anteauss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Androas
Citat:
Varfr skulle dom bli det?
Fr det frsta s fr jag vl ppeka att han antagligen menar "rider p hstar". Nr man rider, och speciellt d i ltt trav, s r det rtt muskelgrupper som arbetar. Mn som rider r vanligtvis ena hejarare p att f multipla orgasmer samt att med vilje hlla tillbaka utlsningen och endast f en orgasm. Vilket leder till att de kan fortstta direkt d detta ger en bibehllen erektion.
Citat:
Ursprungligen postat av Androas
Ja det r ju det jag undrar ocks, hjlper knip? Nej hon har inte ftt barn, tror helt enkelt hon hrstammar frn glappfitteklanen
Uppenbarligen s hjlper det. En fitta (eller rttare ett slidrr) skiljer sig inte s vrst i storlek frn tjej till tjej. Denna muskel r ca 8-12 lng i oupphetsat tillstnd och vggarna ligger d ttt mot varandra. Vid upphetsning s vidgar den sig upp till 5-8 cm bde p lngd och bredd, slidvggarna lubrikeras och precis som bde de yttre och inre blygkpparna samt klitoris s blodfylls de. Drtill s lyfter sig hela livmoderpaketet uppt i buken fr att gra plats fr penisen.

En oskuld r vanligtvis inte tillrckligt kt i kombination med att hon av oskerhet spnner sig. Hrur har myten om den trnga och tighta oskulden uppsttt likvl som myten om att frsta gngen alltid gr ont fr en tjej.

Kvinnan blir sedan inte slapp utav att ha mycket sex, vilket ju r en annan "urban myth" likvl som den om att kvinnor som ftt barn per automatik blir slappglappiga. Slidrret r som sagt en muskel som omgrdas av andra muskler ssom bckenbottenmuskulaturen och pc-musklen och alla musklegrupperna arbetar vid sex. Eller rttare: de ska arbeta, och muskler som arbetar hller sig ocks smidiga och tighta.

Orgasmen r en enda stor muskelspasm och den kan vara nog trning i sig. Den kvinna som regelbundet fr orgamer fr allts tillrckligt med trning fr att hlla sina slidmuskler i trim, men fr att ht f en orgasm vid pentrerande sex s krver det att kvinnan sjlv arbetar med sina muskelgrupper i underlivet och allts kniper aktivt under sjlva sexakten. Att vldigt f kvinnor, och d speciellt unga kvinnor, inte kan f en orgasm enbart av pentrerande sex r nog allmnt knt vid det hr laget. Enast 3 av 10 anser sig vara kapabla till det faktiskt. Resterande 7 bestr av 6 som kan f en orgasm enbart om klitoris blir direktstimulerad och 1 av dessa 10 uppger sig inte kunna f en orgasm ht.

"Felet" med din tjej r antagligen att hon nnu inte lrt sig hur hon bst fr en orgasm. Antagligen s har hon detta problem endast vid pentrerande sex men hon har antagligen lrt sig att onanera sig fram till en orgasm p egen hand. Ska jag gissa vilt s tror jag dock att hon har vissa problem ven att framkalla en orgasm p egen hand, men frsk att gra detta till en del av sexet; be henne att onanera sjlv och lek lite frsiktigt med ett finger inuti henne samtidigt - str dock inte fr mycket utan stimulera hennes brstbvrtor eller halsgrop (eller vad du nu mrker att hon gillar) med lppar och tunga under tiden. Att bara hlla lillfingret still i hennes slida och knna hur hon sjlv arbetar med musklerna lr nog ge dig lite insikt om vad som pgr. Ett jrnspett allts r inte ndvndigt, det lr nog rcka med ditt lillfinger. Sedan nr ni har pentrerande sex s kan du ju frska att knna efter om hon arbetar med slidmusklerna p samma stt eller inte alls.

Vill du att hon ska trna fr att f full kontroll ver sina slidmuskler s r ett frsta steg att uppmuntra henne till onani. Ls p lite om pc-muskelvningar och visa henne de texter du hittar. Bertta att kvinnor som har vltrnade slid-, bckenbotten- och pc-muskler ofta klarar sina frlossningar utan bedvning, de har bttre sex som ofta inneattar multipla orgasmer, vanligtvis s knns orgasmerna mer intensiva (De kan tom ge sin partner en orgasm genom att sitta helt still p honom med penisen inne i sin slida och sedan enbart knipa med sina musker. Det r en tantrisk princip som kallas fr att "mjlka kon"), de terhmtar sig snabbare efter frlossningen och kan ha sex redan efter ett par dagar (frutsatt att inga komplikationer uppstod under frlossningen) och slutligen - risken fr att drabbas av inkontinens p ldre dar r i det nrmaste obefintlig om underlivsmuskulaturen hlls i topptrim med regelbunden trning.

Dr har du iaf ngra frdelar med trning att lgga fram fr henne om hon undrar varfr du brjar snacka om "knipvningar" helt pltsligt. Alla r dessutom till hennes frdel frst och frmst. Och med tanke p vad jag berttade om de musker som ridande mn anvnder och vilken angenm bieffekt detta ger fr sexlivet s kanske det inte lter alltfr frmmande att ta upp pc-muskeltrning fr egen del? Brja trna tillsamman kanske?
Citera
2007-10-14, 09:26
Medlem
har du prvat att kpa en ny?
Citera
2007-10-14, 09:41
Medlem
LKrisss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prettyugly
Det r inte hon som r slapp, Det r du som har en fr liten kuk
Penisfrlngning nsta

P vilket stt skulle en lngre balle gra att det knns tightare? Har du ngonsin haft sex?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in