För några år sedan fick jag för mig att nu jävlar anamma ska jag få tag på riktigt meta och prova på. Reste till Stockholm, Göteborg och flera andra städer och hörde mig för hos kranar jag träffade på men inte en enda jävel hade meta. Var helt omöjligt att få tag på, fick däremot lärdomen om hur jävla vanligt det är med kokain i det här landet. Överallt var det kokain, hände oftare att man blev erbjuden det än att man blev erbjuden vanligt tjack.
Sen av en händelse stifta jag bekantskap med en tokig engelsman, på en fest långt senare som sa att han hade meta. Han sa att han inte sålde mot pengar men att jag kunde få prova på om jag nyttja byteshandel så jag bjöd han på lite vanligt tjack samt lite exstacy. Så han gjorde iordning en dos åt mig. Jag kan säga att det var en rejäl skjuts i grejerna. Mådde som en prins, kommer inte ihåg hur stor dosen var på men det kändes av hehe, mycket intensivare än vanligt tjack.
Saknar metan men engelsmannen försvann och inte en kran jävel jag vet har det. Tror inte det finns meta i det här landet. Engelsmannen jag fick av sa att han hade bytt till sig sin meta från en polare som tagit in det från Polen. Om det nu var sant har jag ingen aning om. Jävla rolig typ att han rata pengar men att byteshandla gick hur bra som helst hehe.
Var även på den här resan genom land å rike jag fick tag på syra/lsd för första gången så kringresandet gav ju nånting iallfall. Hade varit najs om man fick tag på syra i mina trakter känns mega jobbigt att ta tåget till Stockholm för sina lappar.

För meta hade jag däremot lätt åkt det hade känts mega värt det.