Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-10-11, 15:36
Medlem
Cesses avatar
Hej, vem tar jag kontakt med om jag vill byta användarnamn?

Har mina anledningar och det tar jag helst med någon viktig här på FB
2007-10-11, 15:39
Medlem
Resistances avatar
Det går inte att byta användarnamn. Du får helt enkelt skapa en ny användare och sluta skriva med din nuvarande.
2007-10-11, 15:39
Medlem
Registrera nytt konto.
2007-10-11, 15:47
Medlem
The Masters avatar
Det går inte, du är kvar i mörkret för evigt......Och kan man inte stå för det man tycker IRL skall man kanske tänka på vad man skriver.
2007-10-11, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The Master
Det går inte, du är kvar i mörkret för evigt......Och kan man inte stå för det man tycker IRL skall man kanske tänka på vad man skriver.
Sant... Eller, så skapar man ett anonymt konto som inte kan kopplas till en själv. *fNizZajH*
2007-10-11, 15:53
Medlem
Cesses avatar
Läste i faq att man kunde höra med Admin ifall de kunde byta användarnamn. Jag vill byta för att detta användarnamn känns igen av allt för många, jag vill vara anonym och jag vill inte förlora alla posts, prenumerationer etc etc. Jag står för vad jag tycker IRL så lägg av med antaganden.
2007-10-11, 15:55
Medlem
Resistances avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cesse
Läste i faq att man kunde höra med Admin ifall de kunde byta användarnamn. Jag vill byta för att detta användarnamn känns igen av allt för många, jag vill vara anonym och jag vill inte förlora alla posts, prenumerationer etc etc. Jag står för vad jag tycker IRL så lägg av med antaganden.
Skapa en ny användare. Du har inget annat val.
2007-10-11, 15:56
Medlem
Cesses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Resistance
Skapa en ny användare. Du har inget annat val.

Aja
2007-10-11, 16:03
Medlem
Om man skapar ett nytt konto, och säger till Admin. Kan man då få tillgång till Laidback utan att behöva vänta 6 månader?
2007-10-11, 16:40
Moderator
vfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cesse

Skicka ett pm till Admin, du kanske har turen med dig.
2014-04-28, 22:22
Medlem
user.1s avatar
ja, bumpar väl denna gamla tråden.

är det vanligt att man får byta namn och isåfall vilka kriterier måste vara uppfyllda för att få igenom det?
2014-04-28, 22:26
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av user.1
ja, bumpar väl denna gamla tråden.

är det vanligt att man får byta namn och isåfall vilka kriterier måste vara uppfyllda för att få igenom det?
(FB) Användarkonto (2012-12-31)

Det går inte längre, och informationen i den här tråden är alltså inaktuell.

· KLICK ·

// Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in