2007-10-11, 09:57
Medlem
CannonMans avatar
Ikväll så lirar behemoth aborted och kataklysm i köpenhamn så jag undrar vilka som har sett dem när dom har lirat i göteborg eller stockholm och vad ni tyckte om dem vilka som va bäst och sämst ossevidare, hade vatt ballt att veta
Citera
2007-10-11, 09:59
Medlem
Arkhons avatar
Såg inte denna spelningen, men Behemoth lär ha varit bäst som vanligt. Starkaste livebandet som finns inom genren.
Citera
2007-10-11, 10:13
Medlem
CannonMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arkhon
Såg inte denna spelningen, men Behemoth lär ha varit bäst som vanligt. Starkaste livebandet som finns inom genren.
Fan va gött o höra, för jag har hört att dom va usla på Peace and love festivalen i sommras
Citera
2007-10-11, 10:27
Medlem
Uttersvamps avatar
Har sett Behemoth två gånger live och båda gångerna har de varit väldigt bra.
Citera
2007-10-11, 10:39
Medlem
Fargoths avatar
Synd bara att Behemoth gör så dålig musik nuförtiden.
Citera
2007-10-11, 10:42
Medlem
Uttersvamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fargoth
Synd bara att Behemoth gör så dålig musik nuförtiden.

Instämmer, lyssnar inte på något efter Zos kia cultus.
Citera
2007-10-11, 10:48
Medlem
CannonMans avatar
Fattar inte riktigt varför alla tycker att dom har blivit så dåliga, jag tycker dom är svinbra från pandemonic till the apostacy bara att dom har lagt lite fler döds klickar i dom två senaste plattorna dessutom att dom har fått lite finare inspelningredskap på dom senaste två.
Citera
2007-10-11, 11:12
Medlem
Såg dem på Musikenshus och det vart helt flippat ALLT var perfekt fick till och med peters plektrum ( gitarrist i aborted ) och Behemoth var heeelt sjuukt lätt top 3 konsert jag vart på
Citera
2007-10-18, 00:19
Medlem
Vår recensent tyckte konserten var grym, förutom några tekniska missöden

Ni kan läsa hans recension och titta på bilder från spelningen här>>
Citera
2007-10-18, 02:12
Medlem
von_Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CannonMan
Fan va gött o höra, för jag har hört att dom va usla på Peace and love festivalen i sommras

Beror väl på vad man är ute efter. Jag tyckte de var fantastiska. Men det var inte så mycket publik.

Bandet stod bara och lirade rakt upp och ner och såg jävligt stenhårda ut. Rakt igenom så jävla hårt det kan bli. Inte massa skit. precis som jag ville ha det och betyg 4/5 från mig iaf.

Kataklysm har jag sett en gång. Jäkligt bra och bra drag. Tyvärr var det dagsljus vilket i 97 fall av 100 är negativt.
Citera
2007-10-18, 02:14
Medlem
von_Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CannonMan
Fattar inte riktigt varför alla tycker att dom har blivit så dåliga, jag tycker dom är svinbra från pandemonic till the apostacy bara att dom har lagt lite fler döds klickar i dom två senaste plattorna dessutom att dom har fått lite finare inspelningredskap på dom senaste två.

De har väl blivit lite tråkigare måste jag erkänna. Zos Kia Cultus och Thelema 6 är mina favoriter. Men tycker även de två senaste är jävligt bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in