Flashback bygger pepparkakshus!
  • 4
  • 5
2007-11-01, 15:01
Medlem
2500s avatar
De gånger jag har varit nära
Jag och en kompis står svampad på mitt rum och jag ska vara ensammen hemma. Helt plötsligt mitt i allt prat sliter min mor upp dörren och säger "hej" återföljt av ett "Vad konstig du ser ut"

En gång när civarna kommer fram till mig och jag har benso i fickan, lyckades prata mig ur det genom att vara självsäker och be dem visitera mig om de hade lust samt vara lite "störig"

Annars har det väll varit lite nära de gånger jag stått med boxen framme eller fått hem skumma paket som jag alltid klarat mig från med en sanslös tur.

De gånger jag har blivit påkommen
Ena gången åt jag 20 mg klonazepam på kvällen, deckade och gick till skolan på morgonen dagen efter, efter skolan proppade jag i mig tram, imovane och rökte en fet holk för att sedan gå hem.

jag var fortfarande redigt blåst av iktron kvällen innan och när jag kommer hem sitter hela familjen i vardagsrummet och tittar på TV. Detta är enligt mig ett utmärkt tillfälle att säga åt dom att inte förstöra mitt cannabis blad för att jag höll på att torka det.

Dom stirrar skumt på mig och jag förstår inte varför, jag går ut i köket och poppar popcorn och lagar nudlar. Sen kan ni räkna ut resten

Den andra gången hade jag proppat 5 st 2mg temesta på natten och gick på skolan dagen efter. Efter skolan sätter jag i mig 5 st temesta till, super lite och ska gå in för att äta middag. Dom fattade när jag hällde upp läsken ca 50 cm från glaset

Detta är varför jag numera aldrig mer rör benso
Citera
2007-11-01, 15:54
Medlem
RoLLiTs avatar
Blivit påkommen ett antal gånger. Murshan har vänjt sig tror jag. För en gång hade jag meck, och hashpipa på ett fat under sängen. Murshan gick in och dammsuga. Hon lade bara fatet på sängen och sa inte ett ljud om det.

Men det värsta var nog 3 dagar innan Julafton. Jag och några polare bestämmde oss för att käka DXM. Vi käka alla dom 3 dagarna innan julafton. Gick som en robot under hela julafton. Fan vad dåligt jag mådde. Ville inte vara hög, men hade ju käkat så mycket att jag var borta i 2 dagar. Min syster var där och resten av familjen. Minns att vi satt där och murshan försökte strunta i det. Såg hur missnöjd jag gjort dom. Fifan asså. Syrran kallade mig Tjackhora hela den dagen.
Citera
2007-11-01, 16:01
Medlem
RoLLiTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rapeme
Jag torskade på skolan en gång som 13åring Fick en påse pulver av en vänn som jag glatt tog emot. Han försäkrade mig att det inte skulle vara farligt och att det bara var "1 sömntablett" som han hade krossat. Jag tog pulvret på lunch-rasten och var lagom sne fram till sista lektionen. Sen sa det bara *PANG* och jag låg i golvet och kunde inte resa mig upp, benen fungerade inte och allt snurrade runt i huvet. Senare på sjukhuset fick jag reda på att det var runt 40-45 starka sömntabletter han hade krossat och gett mig men vad det var för sömntabletter har jag ännu inte fått reda på..
Efter det har man ju torskat ett flertal gånger när man kommit hem pårerkad och försöka spela nykter till morsan :b menmen det är smällar man får ta om man ska knarka när man fortfarande bor hemma!..

Hur fan kunde du tro att 40-45 krossade var 1tablett. Måste trott att det var en jävla fet fan Så du käka allt?
Citera
2007-11-01, 16:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 2500
En gång när civarna kommer fram till mig och jag har benso i fickan, lyckades prata mig ur det genom att vara självsäker och be dem visitera mig om de hade lust samt vara lite "störig"

Annars har det väll varit lite nära de gånger jag stått med boxen framme eller fått hem skumma paket som jag alltid klarat mig från med en sanslös tur.

De gånger jag har blivit påkommen
...Detta är enligt mig ett utmärkt tillfälle att säga åt dom att inte förstöra mitt cannabis blad för att jag höll på att torka det...

..Dom fattade när jag hällde upp läsken ca 50 cm från glaset

du har gett mig ett gott skratt! fast du får ge benzon ett par chanser till?

Citat:
Ursprungligen postat av 2500
den situationan kan vara ganska jobbig ibland.
jag hamnade vid nåt tillfälle (som jag beskrivit i mer detalj någonstans här på FB) i ett läge där visitation troligen skulle bli aktuell, det hade varit lite bråk och snuten svängde in på platsen; jag har en påse kola på mig och gömmer denna raskt i min cykelsadel och ställer mig en bit bort från cykeln som står oskyldigt parkerad vid en vägg. det blir lite diskussion, ingen visitation dock men jag blev sne på min polare som alltid ska bråka när han går ut trots att han är "vuxen" idag, han hajade till när jag visade påsen för han och kände väl sig lite dum antar jag. trots alla gånger man stött på snutar med o utan uniform så känns det lite obehagligt att stå kolad/påverkad av något olagligt och prata med dem öga mot öga.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in