2007-10-10, 19:44
Medlem
ulvenas avatar
Idag, på ett annat forum, kom den bannade medlemmen Albanau (http://www.flashback.org/member.php?u=84543) upp. Jag sökte på hans namn i medlemslistan och han finns där med 96 inlägg men inget av det han skrev då han tjusade oss med sin närvaro ( ) går att få upp.
Hur kommer det sig?
Annars när någon frågar om namnbyte eller radering så är ju svaret att allt måste finnas kvar men inte i detta fall alltså?
Någon som vet och kan upplysa mig om varför?
Citera
2007-10-10, 19:51
Medlem
LadyTieras avatar
han har 96 synliga inlägg och totalt 136 stycken, dvs 40stycken raderade eller i forum där postcounten inte räknas
Citera
2007-10-10, 19:56
Medlem
ulvenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyTiera
han har 96 synliga inlägg och totalt 136 stycken, dvs 40stycken raderade eller i forum där postcounten inte räknas

Fast när jag trycker på "visa alla inlägg av denna medlem" så kommer meddelandet
"Tyvärr - inga träffar. Var vänlig och försök med andra söktermer. "
upp, jag kan alltså inte se några av hans inlägg, om de är raderade borde de väl inte finnas i hans postcount på profilen?

Citera
2007-10-10, 19:58
Medlem
Packans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ulvena
Fast när jag trycker på "visa alla inlägg av denna medlem" så kommer meddelandet
"Tyvärr - inga träffar. Var vänlig och försök med andra söktermer. "
upp, jag kan alltså inte se några av hans inlägg, om de är raderade borde de väl inte finnas i hans postcount på profilen?

Sökfuntionen som är kaputt.
Citera
2007-10-10, 19:59
Medlem
evolutes avatar
De raderade inläggen finns ju inte i hans postcount i profilen och anledningen till att du inte hittar hans övriga 96 är väl att sökfunktionen inte är helt ok ännu. Jag får exempelvis bara inlägg från slutet av augusti och framåt när jag letar upp mina egna.
Citera
2007-10-10, 20:07
Medlem
ulvenas avatar
Jaha, så det är sökfunktionens fel att det inte går alltså.

Attans, så irriterande, trodde den var fixad.

Citera
2007-10-10, 20:35
Medlem
Deannas avatar
Jag som mod borde se inlägg som är borttagna, men jag får upp samma felmeddelande som du Ulvena "Tyvärr - inga träffar. Var vänlig och försök med andra söktermer".. Det är något fel någon stans.
Citera
2007-10-10, 20:36
Medlem
Packans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deanna
Jag som mod borde se inlägg som är borttagna, men jag får upp samma felmeddelande som du Ulvena "Tyvärr - inga träffar. Var vänlig och försök med andra söktermer".. Det är något fel någon stans.

Citat:
Ursprungligen postat av Packan
Sökfuntionen som är kaputt.

Citera
2007-10-10, 20:40
Medlem
Deannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Packan

Men detta gäller ju bara just denna användaren.. Andras inlägg går ju att se.. skulle det bero på sökfunktionen skulle väl det inte gå att se några?
Citera
2007-10-10, 20:44
Medlem
evolutes avatar
Citat:
Men detta gäller ju bara just denna användaren.. Andras inlägg går ju att se.. skulle det bero på sökfunktionen skulle väl det inte gå att se några?

Han bannades för länge sedan. Kan du verkligen hitta gamla inlägg med den funktionen? Som sagt går det bara till slutet av augusti för mig.
Citera
2007-10-10, 20:53
Medlem
ulvenas avatar
Citat:

Är det sökfunktionen tror du?

Jag blir så sugen på att läsa hans inlägg igen, han hotade ju bl.a. med att spamma sönder hela FB, tänk om det är han bakom DDos-attacken!
Citera
2007-10-10, 20:55
Medlem
Deannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evolute
Han bannades för länge sedan. Kan du verkligen hitta gamla inlägg med den funktionen? Som sagt går det bara till slutet av augusti för mig.

Det kan vara för att man endast kan se de 200 senaste inläggen..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in