• 1
  • 2
2007-10-10, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yeah!!
Så du har faktiskt köpt dig en volvo 940, klarat körkort, men inser inte att nikotin i alla dess former är farligt?

nått måste det vara med dessa raggare?
Citera
2007-10-11, 12:52
Medlem
Ozmeisters avatar
Ja snus är tyvär farligt, det kan orsaka:
*Diabetes
*högt blodtryck
*mm
Vissa forskare påstår att det kan orsaka bukspottskörtel-cancer men som sagt de är oeniga. Får du denna typ av cancer är det stor chans att du trillar av pinn.
Citera
2007-10-11, 19:12
Medlem
antonfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wiktorsson9
Tjenare jag gillar snus som många anndra här på forumet fast jag undrar om det verkligen är något som är farligt med det det gick ju bland annat ett programm på svt för ett bra tag sen.... så ni som verkligen vet hur det ligger till får gärna skriva det... jag har funderat en hel del på detdesenaste är det något mer än plånboken som skadas ????

Man löper betydligt större risk att få hälsoproblem av att äta godis varje dag än att snusa varje dag.
Citera
2007-10-11, 20:13
Medlem
wiktorsson9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonf
Man löper betydligt större risk att få hälsoproblem av att äta godis varje dag än att snusa varje dag.

Okej det var unigifär det som jag var ute efter
Citera
2007-10-11, 21:18
Medlem
pettson2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonf

Så om jag käkar en paradispralin om dagen så är det farligare än om jag stoppar in två dosor general i käften?
Citera
2007-10-11, 22:42
Medlem
antonfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pettson2
Så om jag käkar en paradispralin om dagen så är det farligare än om jag stoppar in två dosor general i käften?

Du kan ju inte resonera så, men låt oss säga att du äter en påse godis på 2 hg om dan, eller snusar en dosa om dan, vilket kan leda till störst problem?
Citera
2007-10-11, 22:48
Medlem
TS svenska är helt horribel.
No way att du har bil... Eller kanske bil, men inget körkort. Hur fan fixade du teorin?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in