2007-10-10, 16:10
Medlem
Söker priser för rohypnol:

100 mg (dvs 50 2 mg eller 100 1 mg)
500 mg (dvs 250 2 mg eller 500 1 mg)
Samt 1000 mg.

Riktiga varan dvs.
Citera
2007-10-10, 16:25
Medlem
Chuckeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jack n' coke
Söker priser för rohypnol:

100 mg (dvs 50 2 mg eller 100 1 mg)
500 mg (dvs 250 2 mg eller 500 1 mg)
Samt 1000 mg.

Riktiga varan dvs.

Finns ju en massa olika roppar, 542;or osv. Vilka är dom "riktiga"?
Citera
2007-10-10, 16:41
Medlem
smokevatrs avatar
gav runt 6-7kr för lite större mängder 542ór när det begav sig ... (3-4år sedan)

2mg "pirat" roppar dvs kopior från öststaterna fick jag betala runt 10án för förra året om jag var intresserad av ett par hundra.. på gatan gick dom för 20-33kr st vid köp enstaka piller i mellansverige - sthlm

det är ju förövrigt en ytterst stor prisskillnad som är skitsvår att sätta ett standard pris på då det beror på kontakter ,prisbilden verkar ju även variera stort i landet längre upp =dyrare ,utanför storstads regionerna =dyrare
finns säkert folk som betalar 3kr likaså som en del betalar 50kr st..

Citat:
Ursprungligen postat av Chuckey
Finns ju en massa olika roppar, 542;or osv. Vilka är dom "riktiga"?

tja ska man tolka det ordagrant så är det ju 542órna som föv är avregistrerade i sverige ,, tror dom får användas inom vården men ej skrivas ut men är inte säker på något sätt ..
Citera
2007-10-10, 16:58
Medlem
Pirats avatar
Varför finns det inga nätapotek som säljer roppar eller flunisar?
Citera
2007-10-10, 17:05
Medlem
Peta_Es avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pirat
Varför finns det inga nätapotek som säljer roppar eller flunisar?

För dom ligger i narkotikaklass II kanske?
Citera
2007-10-10, 17:28
Medlem
smokevatrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peta_E
För dom ligger i narkotikaklass II kanske?
japp i många länder är dom klassade tungnarkotika och används inte ens inom vården .. usa tex men även många EU länder.
Citera
2007-10-10, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smokevatr
gav runt 6-7kr för lite större mängder 542ór när det begav sig ... (3-4år sedan)

2mg "pirat" roppar dvs kopior från öststaterna fick jag betala runt 10án för förra året om jag var intresserad av ett par hundra.. på gatan gick dom för 20-33kr st vid köp enstaka piller i mellansverige - sthlm

det är ju förövrigt en ytterst stor prisskillnad som är skitsvår att sätta ett standard pris på då det beror på kontakter ,prisbilden verkar ju även variera stort i landet längre upp =dyrare ,utanför storstads regionerna =dyrare
finns säkert folk som betalar 3kr likaså som en del betalar 50kr st..

tja ska man tolka det ordagrant så är det ju 542órna som föv är avregistrerade i sverige ,, tror dom får användas inom vården men ej skrivas ut men är inte säker på något sätt ..

Säger bara, grattis för er STHL:mare, får ta tåget minst en gång i veckan till Gävle för att fylla på lagren, borde inte börjat plugga här. . Btw Roppar har det varit torrt med i kringliggande städer hur länge som helst, minns jag fel eller slutade de att säljas av apoteket för flera år sedan, och tillverkas de ens fortfarande? Trodde Roche ersatt de med iktrovil som praktiskt taget är omöjligt att få utskrivet för någon som inte är 64+. Det enda positiva med att plugga här är att min husläkare är fullkomligt pantad. "Hej, jag har precis flyttat hit och börjat plugga, jag är beroende av stilnoct", "Ok här får du 100st 10mg", 2-3 dagar efter när de var slut ringer jag tillbaka på hans telefontid, "Hej, jag tappade bort min väska med burken i när jag skulle hem till Gävle, "Ok du har 100st att hämta ut". Ett par dagar efter när de var slut igen, "Hej, jag får dåligt minna av dessa och studierna tar skada, kan jag få Imovane istället, "Ok du har 90st att hämta 3x30pack, dock intervallstid". Men benso vägrar han, rekommenderar theralen å skit istället. Hur ser det ut i USA på bensofronten där nästan allt är privatiserat, är det lättare att få benso där?

Fy för Svensk sjukvård, bröt näsbenet och efter operation fick jag en jävla massa Alvedon och 3st Oxycontin 5mg, käka alla 3 å kände inte ett skit förutom att det börja klia, opiater kanske inte är min grej :>
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in