2007-10-10, 10:46
Bannlyst
Så där... då har man hämtat ut sin biljett idag då, snabba ryck här

Har inte sett TS tidigare, så detta ska bli kul. Har dock sett Dee Snider SMF tidigare!

Nån annan som ska gå?
Citera
2007-10-10, 11:37
Medlem
Airbuzzs avatar
Var spelar dom? Vore ju lite kul att se onekligen.
Citera
2007-10-10, 11:40
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Odes
Så där... då har man hämtat ut sin biljett idag då, snabba ryck här

Har inte sett TS tidigare, så detta ska bli kul. Har dock sett Dee Snider SMF tidigare!

Nån annan som ska gå?

Det vore kul. Tror det var 86 jag såg dom, inte säker, var i alla fall etfer come out and play, vill minnas att jag sett dom som förband också, men till vilka det var kommer jag inte ihåg. Spelade inte Dee Snyder på någon pub i Åkersberga för ett par år sen?
Citera
2007-10-10, 11:43
Medlem
Airbuzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Spelade inte Dee Snyder på någon pub i Åkersberga för ett par år sen?

Det kan säkert stämma, han gjorde ju någon klubbturné för ett antal år sedan och spelade lite här och var om jag inte minns fel.

Samma med Vince Neil, innan han också återförenades med sitt band och blev lite mer "big time" igen!
Citera
2007-10-10, 16:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Airbuzz
Var spelar dom? Vore ju lite kul att se onekligen.

http://www.expressen.se/1.872969
Citera
2007-10-10, 18:43
Medlem
Teloahs avatar
Det är fan ett helvete att bo i Norrland. Hit upp vill fan inga band komma och spela... Jag åkte ner till Globen och såg Mötley Crüe i somras, det va lätt värt det men kostade jävulskt med pengar...
Citera
2007-10-10, 19:52
Medlem
mmm hade kanske kunnat vara kul att se twisted sister innan man dör men frågan är ju om det är värt pengarna ty det känns ju som att deras tid är förbi sedan ganska många år!
Citera
2007-10-10, 20:07
Medlem
Antevantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Riddar Tengil
mmm hade kanske kunnat vara kul att se twisted sister innan man dör men frågan är ju om det är värt pengarna ty det känns ju som att deras tid är förbi sedan ganska många år!

Lyssnade faktiskt på en del av deras skivor så sent som förra veckan. Och jag måste säga att de är bra. Lite fjantig glamstil, men musiken är oftast potent.
Synd att de gjorde videorna till I Wanna Rock o.s.v. De gjorde dem mest populära på förskolan.
Tyvärr är återföreningar 20 år efter storhetstiden i 90% av fallen enbart patetiska, detta kommer med stor sannolikhet att vara en sådan återförening.
Är det alla originalmedlemmar eller bara 2-3st?
Citera
2007-10-10, 20:16
Medlem
Sergeantens avatar
Såg dem 03 eller 04 på Sweden rock. De öste på ganska bra. Ett plus var att de hade de traditionella scenkläderna på sig.
Citera
2007-10-10, 20:59
Medlem
Airbuzzs avatar
Solnahallen, det var inte så illa! Trodde det skulle vara något mindre ställe.

Vore ju kul att se dem, dom har fan gjort mycket jävligt bra musik, tyvärr försvann väl deras talang lite i deras image. Dee Snider är dessutom en bra sångare, om jag får tycka det och det får jag ju.
Citera
2007-10-11, 03:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Airbuzz
Solnahallen, det var inte så illa! Trodde det skulle vara något mindre ställe.

Bara för att man bokar en spelning på Solnahallen så är det ju inte säkert att det blir en stor publik.
Har sett Gamma Ray göra en spelning där inför 150 pers.
Citera
2007-10-11, 06:11
Bannlyst
Jag har för mig jag såg Whitesnake 1997 på Solnahallen? Må hända jag även såg Rob Halford

Har solnahallen sittläktare vid ena sidan?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in