• 4
  • 5
2007-10-12, 13:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fläkten
Sluta med påhoppen nu ist!
rollebolle du har redan varit tillräckligt okunnig i denna tråden så du kan lika gärna sluta skriva!!! Tror inte de är någon som säger emot mig om detta...!!
Förutom du själv med en ännu sämre kommentar..

Hej hej, hemskt mycket hej. Okunnig? Jag skrev att det inte var något fel på d-bollar (som många gärna ville få fram). Har knappast visat tecken på min enorma kunskap, som jag besitter.

Hur som haver, så kommer jag alltid vara "above you" - så att säga, eftersom jag redan visste svaret på din ogenomtänkta fråga. Så, nanana nanaaaaaaana.
Citera
2007-10-12, 14:23
Medlem
Kör 1/2 (25mg) de första 2 veckorna för att se hur det funkar.

Om han då börjar se att det ger lite skjuts och låga/inga biverkningar så ligg kvar där...

Har han inga biverkningar och inte är nöjd kan han ju öka till 50mg då.

Tänk på att dosen inte påverkar styrke/mass ökningar linjärt dvs det är inte dubblet så bra med dubbla dosen.
Däremot så ökar risken för/ och biverkningar snabbt med ökad dos.

Att killar som kurat förut gärna trycker en 50mg+ och mer är en sak men inget för en första kurare.
Citera
2007-10-13, 16:03
Medlem
Varfor skulle han inte kora "inject direkt" da inject preps ar betydligt halsosammare. Sen tycker jag att 50mg ed ar lite mycket, 25-30mg ed racker gott (dela tabbarna som nagon annan skrev).
Citat:
Ursprungligen postat av rollebolle
Dianabol är ett oralt prepp. Kanske inte känns så bra att köra injects direkt.
Citera
2007-10-13, 16:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vince81
Varfor skulle han inte kora "inject direkt" da inject preps ar betydligt halsosammare. Sen tycker jag att 50mg ed ar lite mycket, 25-30mg ed racker gott (dela tabbarna som nagon annan skrev).

Såklart han kan köra injects direkt? Vart har jag skrivit att han inte kan göra det? . Jag försökte bara förmedla hur TS förmodligen tänker.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in