2007-10-09, 19:02
Medlem
lar_berts avatar
Jag trodde aldrig jag skulle säga det här om en "bukfyllspizza", men här kommer det - den här är oemotståndlig! Med emmenthaler, mozzarella, svecia och gorgonzola. De har också åtgärdat mitt största hatobjekt med Billys - botten har blivit lite tunnare. Rekommenderas varmt!
Citera
2007-10-09, 19:37
Medlem
Schrails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lar_bert
Jag trodde aldrig jag skulle säga det här om en "bukfyllspizza", men här kommer det - den här är oemotståndlig! Med emmenthaler, mozzarella, svecia och gorgonzola. De har också åtgärdat mitt största hatobjekt med Billys - botten har blivit lite tunnare. Rekommenderas varmt!
Låter gott, men tar inte en mozzarell pizza med ruccola och vitlöksfrästa räkor och körsbergstomater. MUMS!
Citera
2007-10-09, 19:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lar_bert
Ok, får kolla upp det...Billy´s pizzor brukar ju vara skitkassa om det är de där micropizzorna du menar nu ? Men ost brukar ju fixa det mesta iofs.
Citera
2007-10-09, 20:00
Medlem
Är det kött på? Eller bara ost?
Citera
2007-10-10, 09:29
Medlem
Mountain Dews avatar
Får ta och testa den nästa gång jag drar och handlar!
Citera
2007-10-10, 16:35
Medlem
lar_berts avatar
Jo, det är micropizzorna jag menar. Tillagningen är skrivet för fast-food-fanatikern, men orkar ni vänta i 10 minuter till, så släng in den i en hushållsugn. Knaprigt och gott. Receptet är vad jag förstår dessa fyra ostar och tomatsås.
Citera
2007-10-10, 16:39
Medlem
WoWbaggers avatar
4-ostar är en av mina favoritpizzor så det låter som en god nyhet, får bli att testa så fort tillfälle ges. Dock gillar jag tjock botten på pizza så det är ett litet minus i min ögon.
Citera
2007-10-12, 10:30
Medlem
Squalos avatar
Det får mig att tänka på Italissimo Quattro Formaggi från HASA.

En ordentlig pizza mit Edamer, Mozzarella, Edelpilz-Käse und Pecorino.

http://www.hasa-burg.de/de/prod_i_quattroformaggi.htm
Citera
2010-01-26, 17:26
Medlem
Simonisbacks avatar
Någon som har smakat "Billys Winter warmer"? Var innehåller den isåfall?
Citera
2010-01-30, 02:05
Medlem
Röksopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simonisback
Någon som har smakat "Billys Winter warmer"? Var innehåller den isåfall?

Ja, som en vanlig Billys med skinka fast de har lagt på lök, paprika och majs. Inget speciellt men fungerar bra som bakfyllekäk nu på natten.
Citera
2010-09-29, 12:44
Medlem
Chrippe.s avatar
Har någon prövat nya billys ...pannkakor? Fins bl.a med choklad
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in