2007-10-09, 18:53
Bannlyst
Efter att en tråd har flyttats från sin ursprungliga plats kan man ju inte se i vilket forum den hörde hemma och då blir det VÄLDIGT SVÅRT att PM:a rätt moderator.

Jag tänker på t ex "misär"-tråden med länkar till ryska byggnader, bilar, kärror och fyllisar. http://flashback.info/showthread.php?t=555859

Så snälla, tala om för oss vilken moderator som har hand om "misär"-tråden.

Men den här tråden handlar om ALLA trådar som blir flyttade, generellt.

Det är väldigt svårt att veta hur man ska göra.

Tack på förhand
Citera
2007-10-09, 19:44
Medlem
Moderatorerna ska underteckna varenda åtgärd, grejen är väl att de kanske råkar utföra handlingen först. Och om de har papperskorgat en tråd kan de inte skriva orsak i den eftersom varken Moderatorer/Användare kan skriva i papperskorgen.
Citera
2007-10-09, 20:49
Bannlyst
Jag spinner vidare på det här och undrar hur man går till väga om man vill ifrågasätta en moderators vara eller icke vara här på forumet?
Skriver man något minsta kritiskt så vips raderas inlägget blixtsnabbt på bästa diktatormanér.
Citera
2007-10-09, 20:53
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skorpan
Jag spinner vidare på det här och undrar hur man går till väga om man vill ifrågasätta en moderators vara eller icke vara här på forumet?
Skriver man något minsta kritiskt så vips raderas inlägget blixtsnabbt på bästa diktatormanér.
1. Ta upp problemet i fråga med moderatorn direkt, via PM.

2. Får du ingen godtagbar respons den vägen, PM:a någon administratör.

3. Om problemet antas vara intresse även för andra och tål att yppas öppet, starta en tråd här i Flashback om det.
Citera
2007-10-09, 21:04
Medlem
Snövits avatar
Om inget är noterat så kan man alltid skicka pm till valfri moderator så kan den kolla upp det och hänvisa till den som har flyttat.
Citera
2007-10-10, 01:14
Medlem
ih82w846s avatar
Misär tråden låg i Humor

En fråga, var skulle den legat för att inte kastas?
Länktips?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in