Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2007-10-09, 20:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av frank_pe
Såg att The H***** E********* tar £9,5 för dom men själv funderar jag på Organic Ecstacy från Ecstacy M****** då dom innehåller bl.a flugsvamp, eller möjligtvis Ayahuasca tabletter.

Fattar ej vad flugsvampen har med ecstacy att göra?
Citera
2007-10-09, 23:31
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brain Formula
Fattar ej vad flugsvampen har med ecstacy att göra?
Egentligen har det inte så mycket samband mer än euforin man ska få men tycker det kommit hur mycket ört xtc som helst nu för tiden som helt enkelt får det namnet.
Citera
2007-10-10, 18:51
Medlem
begadefons avatar
Sissta frågan då... Kan man överdosera det och dö? Jag vill inte sluta som killen som tog bromo dragonfly..

EDIT: Tänkte ta med innehållet också.

Ingredients Per Pill:
250mg blend of herbal extracts, vitamins, minerals and amino acids, Dicalcium Phosphate, Magnesium Sterate
Citera
2007-10-10, 21:29
Medlem
begadefons avatar
"dubbelpost
Citera
2007-10-10, 23:22
Medlem
sOBErs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av begadefon
Sissta frågan då... Kan man överdosera det och dö? Jag vill inte sluta som killen som tog bromo dragonfly..

EDIT: Tänkte ta med innehållet också.

Ingredients Per Pill:
250mg blend of herbal extracts, vitamins, minerals and amino acids, Dicalcium Phosphate, Magnesium Sterate

Du överlever säkert ett pack, men om du kollar upp lite på uk-forumen så lär du inte vara så sugen efter det. Jag brukar iaf vilja ha ett par bra tripprapporter innan jag testar en ny legal high och LU's nya piller (med undantag från de nya LU Doves) nästan uteslutet fått pissiga rapporter.
Citera
2007-10-11, 01:32
Medlem
Fisk_den_tredjes avatar
Ett tips, köp inte skräp som ni inte har en aning om vad det innehåller
Citera
2007-10-11, 09:05
Bannlyst
Dessa har jag testat! En polare beställde hem en glasbong, spice, rullpapper och annat skit och passade på att beställa dessa också, kan säga att man inte får en lsd-liknande tripp alls, men jag var nöjd. Illamående kommer direkt efter att du har käkat pillen, och du kommer antagligen att spy men det kommer kännas bra efteråt.

Kan skriva tripprapport om någon är intresserad.
Citera
2007-10-11, 12:45
Medlem
willedenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ~ Classic
Dessa har jag testat! En polare beställde hem en glasbong, spice, rullpapper och annat skit och passade på att beställa dessa också, kan säga att man inte får en lsd-liknande tripp alls, men jag var nöjd. Illamående kommer direkt efter att du har käkat pillen, och du kommer antagligen att spy men det kommer kännas bra efteråt.

Kan skriva tripprapport om någon är intresserad.
Tripprapport kanske inte krävs, men du går gärna berätta mer här i tråden. Vilka effekter gav pillret? Hur många åt du? Hallucinogent? .. osv, osv.
Citera
2007-10-11, 19:43
Medlem
begadefons avatar
Hmmpf jag är lite osäker nu, jag får se om jag inhandlar dessa, kanske kör på salvia eller HBW ist..bara så allmänheten är informerade..
Citera
2007-10-12, 21:12
Medlem
willedenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av begadefon
Hmmpf jag är lite osäker nu, jag får se om jag inhandlar dessa, kanske kör på salvia eller HBW ist..bara så allmänheten är informerade..
Köpa HBW från en smartshop? .. Nää. Lägg pengarna på annat.

Bara för att välkomna dig till forumet och visa vilken gó FB-kisse jag är tänker jag bjuda på 20 st HBW-frön.

Skicka ett PM med adress så kan du börja din "odling" () redan nästa vecka.

Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in