Citat:
Ursprungligen postat av
rogkoh6282
fick 2 månader på kåken för bedrägeri, första gången jag ska sitta, är det värt att söka fotboja? eller ska man bara brösta dem 40 dagarna? fattar det som att kör man bojja får man ah den hela 2 månaderna, men tar jag kåken får man bara 40 dagar, har ni tipps? vad skulle ni valt? är det värt att söka bojja? eller ska man bara ta kaffe voltan? antar ju att det blir en klass 3 vad har ni för erfarenheter av det? bor i halland, antar jag hamnar i gbg då det är närmast? någon som vet hur dem klass 3orna är? annars tänkte föreslå tygelsjö eller kålmorden? vad tror ni kommer man lyckas få igenom sina önskemål?
Är du helt körd i kolan så passar du in bra i fängelset, dvs samma tugg hela jävla tiden och varenda utlänning är som tagen från en b-film.
Jag tror du kommer passa in i fängelset eftersom du ställde en såpass dum fråga.
Ställ dig denna fråga;
Du har två val, det ena valet leder till att du får sova i ditt egna hem, göra bäst vad fan du vill bortsett från att du inte får bruka några droger förutom tobak.
Dvs du kan äta vad du vill, träna inom vissa tider, välja vilka kläder du vill, tvätta hur du vill, städa hur du vill eller dra hem någon blåst bimbo som tycker det är coolt att du har fotboja som du tagit bild på och lagt upp på tinder eller bara ligga i soffan efter jobbet och glo på tv.
Eller det andra valet; Du är helt frihetsberövad, kan inte göra som du vill, kan inte styra upp ditt egna käk, behöver umgås med totala idioter som inte bör ha rösträtt.
Krångla med vakterna då piss rakhyvlarna från bic som erbjuds duger fan inte ens till moppefjun eller din rakapparat har gått sönder så du måste gå runt och låna andras och skapa osämja eller stå där och klia dig i skägget då du har noll tillgång till vettiga hygienartiklar.
Jävla svårt val grabben.