2016-10-20, 09:14
  #6241
Medlem
IIIDraculs avatar
våldtäkt menar du? det tror jag inte på, har suttit många gångr och det förekommer inte i sverige.
Citera
2016-10-20, 09:16
  #6242
Medlem
Retsinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IIIDracul
våldtäkt menar du? det tror jag inte på, har suttit många gångr och det förekommer inte i sverige.
Kalla det vad du vill. Kanske inte förekommer på dom öppna anstalterna vad vet jag. Lite annat klientel på dom slutna anstalterna.
Citera
2016-10-20, 09:25
  #6243
Medlem
IIIDraculs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Retsina
Kalla det vad du vill. Kanske inte förekommer på dom öppna anstalterna vad vet jag. Lite annat klientel på dom slutna anstalterna.

har aldrig suttit på en öppen kåk. har suttit på hall, kumla, salberga och båda i malmö. aldrig förkommit då under alla år. när satt du?
Citera
2016-10-20, 09:26
  #6244
Medlem
Retsinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IIIDracul
har aldrig suttit på en öppen kåk. har suttit på hall, kumla, salberga och båda i malmö. aldrig förkommit då under alla år. när satt du?
Senaste voltan var 1996.
Citera
2016-10-20, 09:35
  #6245
Medlem
IIIDraculs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Retsina
Senaste voltan var 1996.

då har vi suttit båda runt samma tid och klass. känns o- troligt att dom skulle våldta. slå på, mörda, hota förekom. klart fanns rykten att nån cell hade nån knullats i röven men snack för att skrämma folk bara. minns när kopra därimot knullade killen med kniven i sin cell, bsk ledaren sa till pasi att knulla honom med kniven i hjärtat. hände mycket sjukare saker förr på kåkarna.
Citera
2016-10-20, 14:02
  #6246
Medlem
Novus4212s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Retsina
Kalla det vad du vill. Kanske inte förekommer på dom öppna anstalterna vad vet jag. Lite annat klientel på dom slutna anstalterna.

Rent skitsnack.
Citera
2016-10-20, 14:28
  #6247
Medlem
Retsinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Novus4212
Rent skitsnack.
Dröm vidare.
Citera
2016-10-20, 14:31
  #6248
Medlem
Novus4212s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Retsina
Dröm vidare.

Du vet uppenbarligen inte vad du snackar om.
Citera
2016-10-20, 14:35
  #6249
Medlem
00sjus avatar
Har inte läst hela tråden men verkar som några har suttit inne på anstalt här. Vad är det värsta ni sett inne på en anstalt(våldsrelaterat)? och vad är det sjukaste ni sett (någon som fått snetripp eller typ spottat någon i ansiktet eller nått annat äckligt)
Citera
2016-10-20, 15:54
  #6250
Medlem
Novus4212s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 00sju
Har inte läst hela tråden men verkar som några har suttit inne på anstalt här. Vad är det värsta ni sett inne på en anstalt(våldsrelaterat)? och vad är det sjukaste ni sett (någon som fått snetripp eller typ spottat någon i ansiktet eller nått annat äckligt)

Ja du.

Listan kan bli väldigt lång men har sett en vakt som fått knytnävsslag så att tänderna har gått igenom läppen och blivit helt vanställd.

Har sett en annan vakt som fått ansiktet inslaget med ett järnrör.
Citera
2016-10-20, 18:22
  #6251
Medlem
IIIDraculs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Novus4212
Rent skitsnack.
det e synd att såna rövarehistorier och mytomaner ska förstöra en tråd.
Till dom som ska in på kåk säger bara rövknull förekom inte på 90 talet och förekommer inte idag heller i svenska fängelsen. Det finns rykten att i dubbelceller på vissa klass 2 har nån våldtagits men det är skräck historier man säger till nya fångar för att driva.
Citera
2016-10-20, 18:41
  #6252
Medlem
IIIDraculs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 00sju
Har inte läst hela tråden men verkar som några har suttit inne på anstalt här. Vad är det värsta ni sett inne på en anstalt(våldsrelaterat)? och vad är det sjukaste ni sett (någon som fått snetripp eller typ spottat någon i ansiktet eller nått annat äckligt)

Såg en lirare skära sig med rakblad från rakhyuveln som han tog loss. Plitar släpade honom och blod rann över golvet i nå slags snigelspår efter hans ben, alla fångar sa nej nej lugna dig men han vråla att han fått avslag på nåt

på riksen en gång var det en av gubbarna som var osmidig genom att han sket i disken o tog nåns kioskvaror i frysen. 2 gubbar plus jag fick gå in till han och trodde faktiskt dom skulle prata han till rätta bara. Jag är inte dum har varit med länge så fattar om läget är att nån ska få däng men dom började trevligt me honom som dom sagt och sa till att han ska fan ta undan efter sig och sköta sig. Men han spela dum då så plötsligt ser den ena svart,kör knytnäven rakt på gubbens näsa och fan han ylar till. Den andra slår i magen och den andra i ansiktet och det är gallskrik där inne. Var överaskad av attacken så gjorde inte mer än vakta. Det börja blinka i hela avdelningen och plitstyrkan storma in och kör kalabalik.

såg när en i köket tog stryptag med fingrarna rakt i halsen på en annan och hans kompis slog honom i huvudt med kaffebryggaren. Glas behållaren. Den gick inte sönder men han skrek också rejält.
__________________
Senast redigerad av IIIDracul 2016-10-20 kl. 18:48.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in