Citat:
Ursprungligen postat av
Gigant_Superman
Tips på anstaltönskan tack. Vänersborg den med klass 3, Västerås klass 3, Gävle klass 2, Skenäs eller Aspudden? ska lämna in den imorgon, så tips på plats önskas omgående.
Med vänlig hälsning,/Giganten
Har du smutsiga papper ska du ju sitta på öppen anstalt.
Varför? För när du anländer får du skriva på ett slags kontrakt angående-
skötsel, regler och att INTE fråga vad någon sitter för.
Ska du in i några månader är väl Borås en någorlunda bra anstalt.
Vill du lära dig albanska ska du söka dig Halmstad eller Fosie.
MVH