Citat:
Ursprungligen postat av Stenrom
Haha! Förstår exakt din beskrivning och jag tror att till dessto tyngre anstalter du kommer till dessto mindre skäggbarn springer du på som måste hävda sig, där får du träffa riktiga killar istället... Så jag kan tänka mig skenäs är fullt av väskryckande mongon som tror de ska leka prisonbreak säsong 3
Ja, det låter ju inge vidare men vad fan ska man göra?
På midsommar är det dags iallafall, närmare 2.5 år har man fått pga grövre våldsbrott.
Känns ju aningen konstig placering i min värld, anstalten kallas ju "Playa del Skenäs" i en annan tråd, förvisso ett inlägg från 2005.
Tiderna har kanske förändrats? Kan väl vara att jag ej har någon gäng anknytning.
Placerings enheten var kåta på de när jag snackade med dem förut. Det kändes ju ganska oproffsigt när farbrorn kläcker ur sig, om jag var med i något slags gäng!? Svaret på den frågan kändes på något sätt avgörande om vart jag skulle hamna.
Förvånar mig inte ett dugg om de är så dem jobbar med och ta reda på vem som är vad. Mer efterbliven myndighet får man ju leta efter...
Fick fan ringa honom 3 gånger innan han kunde få igång linan, så att han kunde få fram mig på datorn.
Innan jag kom fram första gången till det rikspuckot så vart jag kopplad till säkert 4 olika handläggare. Kände mig som ett spån när jag kom fram till samma växeltant (finns antagligen bara en) flertalet gånger, aaa hej det är "förnamn" "Efternamn" igen, det är ingen som svarar! Och kärringen i luren fattar såklart ingenting om vem jag är eller nånting.
Ledsen om det blev lite mycket och osammanhängande men är jävligt trött och förbannad.
Känner mig iallafall illa till mods pga att det säkert kommer svämma över av skäggbarn och mytomaner. Hoppas på att de finns skönt folk som är hyfsat reko iallafall. Men vad finns de och göra om man hamnar i samma paviljong med ali baba och dom 40 rövarna? Får rysningar...