2007-10-16, 21:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Firefly
Om det här tillåts fortsätta kommer den här bli den längsta tråden i FB:s historia.
(Om alla rapporterar in varje gång vill säga.)
Den var verkligen inte menad att bli en mastodonttråd.. jag var frustrerad och borde ha postat i 'rapportera forumbuggar' istället.. nu är det min längsta trådstart..

/TS
2007-10-16, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av älskling
Den var verkligen inte menad att bli en mastodonttråd.. jag var frustrerad och borde ha postat i 'rapportera forumbuggar' istället.. nu är det min längsta trådstart..

/TS
Nämen! Det var ju du som startade den!
Kunde du inte hålla ifrån all energi du samlade på dig när FB var nere och abstinensen flödade ut i fingertopparna och du skapade en ny tråd?

Måste skryta lite om att jag var på rätt spår från allra första början. Pfft!
http://www.flashback.org/showpost.php?p=8294678&postcount=1
2007-10-16, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Firefly
Om det här tillåts fortsätta kommer den här bli den längsta tråden i FB:s historia.
(Om alla rapporterar in varje gång vill säga.)

Hoppas jag verkligen inte
2007-10-16, 21:13
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miller_zero
Det blir muslimerna med, som aldrig lyckas. :gäspar:
Om din avsikt var att vara dum undrar jag var du fick luft ifrån.
Har jag fel kan du bortse från mitt inlägg.
2007-10-16, 21:15
Medlem
ChristianXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av älskling

/TS
Forumbuggar känns ju lite onödigt då det inte är en bugg.

Eftersom det inte är någon ide att man skriver här varje gång vi blir attackerade (det framgår liksom med all önskvärd möjlighet ändå) så låser vi denna tråd nu efter att ha förtydligat det hela en gång till:

Det är inget som är fel på FB på grund av dessa proxy errors. Det beror på att vi då och då blir överbelastade, vilket är väldigt svårt att skydda sig mot, men våra tekniker gör vad de kan för att minska problemen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in