2007-10-08, 16:13
Bannlyst
Behöver nu en ny mobil, hade tigiare K750i, gillade den.

Vad rekommenderar ni för mig, en K530i eller S500i? S500i är snygg, men den har ingen lampa har jag hört, är det så?

Anyway, förslag!
Citera
2007-10-08, 22:11
Medlem
Köpte nyss en S500. Hade tidigare en K750. Är grymt nöjd.Det finns ingen lampa men det spelar mig ingen större roll. Det enda negativa är ju att dom förbannade knapparna ska spricka! Tog mig 2 dagar att spräcka 3 knappar. I övrigt är det en kanon telefon i mitt tycke. Den spelar riktigt bra och jag märker inge större skillnad ljudmässigt mellan den och W580.
Citera
2007-10-08, 22:19
Medlem
frank_pes avatar
Vill man ha blixt / lampa till den så finns ju detta tillbehöret: http://www.cdon.com/product.phtml?prod=651561 ...som är riktigt bra faktiskt.
Citera
2007-10-08, 22:53
Medlem
lepops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fawks
Köpte nyss en S500. Hade tidigare en K750. Är grymt nöjd.Det finns ingen lampa men det spelar mig ingen större roll. Det enda negativa är ju att dom förbannade knapparna ska spricka! Tog mig 2 dagar att spräcka 3 knappar. I övrigt är det en kanon telefon i mitt tycke. Den spelar riktigt bra och jag märker inge större skillnad ljudmässigt mellan den och W580.

Min tjej skaffade precis S500i och hob verkar vara mycket nöjd. Jag beställde nyss w580 den verkar vara min typ av telefon, men vad är det egentligen då som är skillnaden förrutom utseendet och stegräknaren? Jag vill ha en riktig musiknalle, men du menar att de är precis likvärdiga på den fronten?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in