2007-10-08, 01:58
Medlem
Önskar att hela avdelningen raderas då det inte finns något som helst FB-allmänt intresse av att husera dårarna där inne. Om inte beslutet kan tas på stående fot, föreslår jag att någon initerar en omröstning.
Citera
2007-10-08, 01:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zubzero
Önskar att hela avdelningen raderas då det inte finns något som helst FB-allmänt intresse av att husera dårarna där inne.
Vad gör det för skada då?

Du kan ju simpelt dölja forat, så slipper du se det. Men då kanske du inte har något att störa dig på?
Citera
2007-10-08, 02:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mansig
Vad gör det för skada då?

Du kan ju simpelt dölja forat, så slipper du se det. Men då kanske du inte har något att störa dig på?

Råkade glida in där för första och sista gången ikväll. Dolt eller ej, det gör ont så länge jag vet att mongosarna är kvar.
Citera
2007-10-08, 02:06
Medlem
Citat:
Råkade glida in där för första och sista gången ikväll. Dolt eller ej, det gör ont så länge jag vet att mongosarna är kvar.
Då kan jag passa på att avslöja att själva poängen med flashback är att alla ge alla en plattform att uttrycka sina åsikter på i bästa möjliga mån, trots att det finns vissa nazister, kommunister och muslimer som vill förhindra vissa saker från att diskuteras.
Citera
2007-10-08, 02:07
Medlem
tjaboooos avatar
Undrar samma sak som Mansig, vad är det för fel på forumet ?

Det är ju upp till varåen att välja vilka avdelningar man går in på och läser så du är på intet sätt tvingad.
Citera
2007-10-08, 02:16
Medlem
Anser att hela knutbyforat, efter några hemska minuters besök, består av ett icke FB-allmänt intresse. En avdelning som helt kan betraktas som OT. Anser att den inte har något existensberättigande i sin nuvarande form, lika lite som om firman boys eller akalla kickers skulle ha egna underfora här på FB.

Den sprider även en löjelseväckande skimmer över hela flashback, nördvarning helt enkelt.
Citera
2007-10-08, 02:22
Medlem
Citat:
Den sprider även en löjelseväckande skimmer över hela flashback, nördvarning helt enkelt.
Det ser jag inget problem i.
Citera
2007-10-08, 02:48
Medlem
chaoswithins avatar
Citat:

Om din största räddsla är att FB betraktas som "nördigt" så kan dom gott vara kar.
Citera
2007-10-08, 02:57
Medlem
tjaboooos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaoswithin
Om din största räddsla är att FB betraktas som "nördigt" så kan dom gott vara kar.
Vore väl snarast positivt om FB kallades nördigt med tanke på allt de kallats innan.
Citera
2007-10-08, 06:06
Medlem
Citat:
Önskar att hela avdelningen raderas då det inte finns något som helst FB-allmänt intresse av att husera dårarna där inne. Om inte beslutet kan tas på stående fot, föreslår jag att någon initerar en omröstning.
Here we go again...
http://www.flashback.org/showthread.php?t=513038&highlight=knutby
http://www.flashback.org/showthread.php?t=541715&highlight=knutby

Berätta istället vad som är allmänt FB-intresse enligt din definition.
* Mat&dryck
* Fiske&Vildmark
* Sömnad&knyppling
* Mode&Livsstil
* Bostad...
* Bilar&Fordon

Vilka forum ska bort och vilka får vara kvar herr smakpolis?
Citera
2007-10-08, 11:27
Bannlyst
Då röstar jag för att man stänger ner dataforumen, jag kan allt jag behöver och eftersom alla behöver en fungerande dator för att ta sig dit kan inte något fb-intresse finnas..

zubzero: du har aldrig begripit att det finns människor med intressen utanför din skyddade värld? Du tycker alltså MGB och alternativa sexualiteter är normalare? undersök ditt virtuella huvud plutten..
Citera
2007-10-08, 12:42
Medlem
Kvasar2000s avatar
Bryr mig inte så mycket om tråden men det är lite märkligt att man har ett eget forum för Knutby. Släng in trådarna bland Krim eller Övrigt är mitt förslag.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in