2007-10-08, 12:40
Bannlyst
Vilken skön tråd. Herregud.
Citera
2007-10-08, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av locman
nej att du e mytoman min vän

Ser du respekterad ut och har vägarna förbi nymans ur i sthlm så kan du fråga vilket efternamn som figurerar mest bland deras kunder. PM'ar dig mitt efternamn när du varit där. Eller så slänger upp bilder på klockorna + ditt nick innan helgen. 2st ligger för oljeservice och bör vara klara att hämtas ut innan fredag.
Citera
2007-10-08, 20:58
Medlem
Solitaires avatar
Om valet står mellan dem så tar jag alla ggr den andra. Ska jag vara ärligt så har jag något personligt emot Tag Heuer men i ett startfält med ett quartz-ur så är det inget snack om saken. Klockor med batterier saknar själ!!!
Citera
2007-10-08, 21:31
Medlem
Är personligen inte imponerad av något av dessa ur. Köp en beggad carrera! ..eller någon annan lite mer påkostad klocka. Men visst skulle jag vara tvungen att välja skulle jag ta "taggen" då den är något mer ovanlig.
Citera
2007-10-08, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sladdertackan
Ser du respekterad ut och har vägarna förbi nymans ur i sthlm så kan du fråga vilket efternamn som figurerar mest bland deras kunder. PM'ar dig mitt efternamn när du varit där. Eller så slänger upp bilder på klockorna + ditt nick innan helgen. 2st ligger för oljeservice och bör vara klara att hämtas ut innan fredag.

Stort behov av att hävda dig?
Citera
2007-10-08, 21:49
Medlem
straycats avatar
Som nån sa, Lägg pengarna på tradera omegan.
Citera
2007-10-08, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chemicalien
Stort behov av att hävda dig?

Absolut inte, hälften av mina vänner vet inte ens vad jag har på armen, de bryr sig inte. Men när jag blir kallad för mytoman så blir jag ledsen.
Citera
2007-10-08, 22:59
Medlem
judaass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.C.P
Ska jag vara helt ärlig kan jag inte tänka mig ett bättre sätt att kasta pengarna i sjön, båda ser ju ut som billiga ur & penn klockor...Att de båda sedan ligger i den undre prisklassen av båda märkena utstrålar ju tyvärr bara att du är märkesfixerad, men egentligen inte har riktigt råd...
Hade personligen lagt de pengarna på en sådan här:http://www.tradera.com/_60_tal__omega_med_svart_mycket_fin_urtavla____-auktion-49124532

Lite OT, men med tanke på att det mest är pajkastning ändå så vafan.
Har en omega nästan exakt likadan som den, dock från början av 50-talet som jag har ärvt av min farfar. Någon som vet vad en sån kan vara värd nu ungefär? Har inte tänkt sälja men kan ju va kul att veta

När det gäller vilken klocka att välja så hade jag kört på omegan, men det är väl en smaksak från person till person...
Citera
2007-10-08, 23:10
Medlem
Koolaids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sladdertackan

Är det inte bättre om han ser "respektabel" ut för att bli insläppt ?
Citera
2007-10-08, 23:13
Medlem
en svensk tigers avatar
Det går ju 13 seamaster på dussinet så jag skulle varje dag i veckan välja Tagen, att det är en världens mest stilrena klockor gör inte direkt saken värre.
Citera
2007-10-09, 00:01
Medlem
Jag hade denna Tag Heur som fakeklocka när jag var mindre. Den var snygg som fan... tills den stannade.

Jag tycker du kör på Taggen!
Citera
2007-10-09, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Koolaid
Är det inte bättre om han ser "respektabel" ut för att bli insläppt ?

Hmm. Ja där har du rätt. Var nog precis det ordet jag sökte. Hursom kan han besöka urmakaren på Storgatan i Västerås också, där servas mina klockor regelbundet, och visst jag är under 25, men tjänar alla mina klockor själv och kommer alltid göra det. Detta är min passion, jag kör ingen fancy porsche eller bmw, jag kör rostigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in