2010-12-06, 03:43
Medlem
Jag har stoppat upp en schampooflaska och ett duschmunstycke i en fitta! Inte på samma gång
Citera
2010-12-06, 09:33
Medlem
kinky_Ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adidas
Detta är alltså ett stycke ur boken och inte ur filmen?
Minns inte, men boken är mycket värre än filmen. Flera detaljerade tortyrbeskrivningar. Jag fick faktisk hoppa över några korta stycken för att inte må alltför dåligt.
Citera
2010-12-06, 10:15
Medlem
Citat:
Mmmmm - håller med dig. Och vi kvinnor vet att det mesta åker ut ur slidan bara man ställer sig upp - sperma, dildos eller bananer. Och att det är lätt att plocka ut saker med fingrarna utan problem på sig själv. Går en tampongtråd av - inte behöver man åka till akuten för det. Bara att stoppa in ett finger och gräva ut tampongen.

Nu är ju inte jag kvinna för all del, men en god vän till mig fick snilleblixten en gång att trä hela dasen full med pubisringar istället för att bara kränga på en längst in. Detta resulterade att när inräkningen skulle ske efter fullbordat sex så saknades det några stycken. Hur mycket både han och hans kärring grävde så fick de inte ut dem Hans kärring tvingade HONOM att ringa upp till akuten (som var det enda som var öppet eftersom det det var nyårsafton, och de tydligen bara hade tänkt sig en liten snabbis innan de skulle dra på fest). Han var dock så pass rakryggad att han berättade rakt av när de mycket försenade dök upp på festen varför de kom så sent! Så tydligen rasar inte allt ut av sig självt när kvinnor ställer sig upp!
Citera
2010-12-06, 10:44
Medlem
Jag och en ej namngiven kvinna hade lite skoj en kväll. Damen i fråga var förtjust i lite mer avancerade lekar och hade införskaffat lite olika grönsaker på den lokala Konsum. Det var gul squash, aubergine och lite annat skoj. Auberginen var klart störst och efter en del tänjande och en massa glid lyckades hon få in den grova ändan av den. Precis när den var inne ordentligt kom min ohängde kompis in genom ytterdörren (som jag missat att låsa). Vi sitter då i vardagsrummet i soffan i avklätt skick och hon har en aubergine uppkörd långt in i fittan. Chocken hon får när dörren åker upp gör att hon krystar till och eftersom hon ligger på rygg med benen rätt högt uppdragna så får auberginen en åktur genom luften på säkert 2 meter innan den landar på golvet med en kladdig duns. Paniken i hennes blick var obetalbar, hon samlade upp sina kläder och försvann på cirkus en 20 sekunder medans jag stod och jonglerade med en extremt oljig aubergine som jag inte kunde få grepp om. Ridå.
Citera
2010-12-06, 13:59
Bannlyst
tycker två kukar, och ett set geishabollar är lagom weird,
Citera
2010-12-06, 14:28
Medlem
staeffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av metamorf
medans jag stod och jonglerade med en extremt oljig aubergine som jag inte kunde få grepp om. Ridå.

Oavsett om detta är sant eller inte så gjorde detta min morgon!
Citera
2010-12-06, 14:35
Medlem
HerrBormanns avatar
Lurat folk att jag kan öppna läskflaskor med den.

Körde det på en festival i somras. Folk fick slå vad om 50 spänn, varpå jag drog ner brallorna, stoppade in flaskan och tog av kapsylen med fittan. Vad de inte fattade var att jag hade preparat kapsylen så att den satt löst innan. Snacka om att de blev lurade. En kille gick på det FEM gånger. Han kände dessutom efter så att jag inte hade något där inne, men flaskan kollade han aldrig.
Citera
2010-12-06, 15:13
Medlem
Rubernsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrBormann

Körde det på en festival i somras. Folk fick slå vad om 50 spänn, varpå jag drog ner brallorna, stoppade in flaskan och tog av kapsylen med fittan. Vad de inte fattade var att jag hade preparat kapsylen så att den satt löst innan. Snacka om att de blev lurade. En kille gick på det FEM gånger. Han kände dessutom efter så att jag inte hade något där inne, men flaskan kollade han aldrig.

Vem fan kollar flaskan när man kan kolla fittan. Sen fick han se dig stoppa upp den fem gånger också, jag skulle inte underskatta hans intellekt om jag var du. Det var inte så att han fick dig att testa om du kunde trä av hans förhud med bara fittan också?
Citera
2010-12-06, 16:21
Medlem
HerrBormanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubernstein
Vem fan kollar flaskan när man kan kolla fittan. Sen fick han se dig stoppa upp den fem gånger också, jag skulle inte underskatta hans intellekt om jag var du. Det var inte så att han fick dig att testa om du kunde trä av hans förhud med bara fittan också?

Vem tror du hade satsat 50 spänn på att jag inte skulle klara DET?

Grejen var ju att de inte trodde att jag skulle få upp flaskan med fittan. Det var därför de slog vad.
Citera
2010-12-06, 18:14
Medlem
pdngs avatar
Citat:

Haha! Jag älskar dig lite!
Citera
2010-12-06, 19:33
Medlem
Pokpokpoks avatar
Citat:

Du tror inte att han bara ville se dig stoppa upp en flaska i fittan 5 gånger? Samt att han fick känna efter också. Smart kille!
Citera
2010-12-06, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av metamorf
Jag och en ej namngiven kvinna hade lite skoj en kväll. Damen i fråga var förtjust i lite mer avancerade lekar och hade införskaffat lite olika grönsaker på den lokala Konsum. Det var gul squash, aubergine och lite annat skoj. Auberginen var klart störst och efter en del tänjande och en massa glid lyckades hon få in den grova ändan av den. Precis när den var inne ordentligt kom min ohängde kompis in genom ytterdörren (som jag missat att låsa). Vi sitter då i vardagsrummet i soffan i avklätt skick och hon har en aubergine uppkörd långt in i fittan. Chocken hon får när dörren åker upp gör att hon krystar till och eftersom hon ligger på rygg med benen rätt högt uppdragna så får auberginen en åktur genom luften på säkert 2 meter innan den landar på golvet med en kladdig duns. Paniken i hennes blick var obetalbar, hon samlade upp sina kläder och försvann på cirkus en 20 sekunder medans jag stod och jonglerade med en extremt oljig aubergine som jag inte kunde få grepp om. Ridå.

Oavsett om det är sant eller inte så var det där det roligaste jag läst idag. Hur fan reagerade polaren?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in