2011-04-04, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gagahihi
Ingen är muslim, muslimer får inte vara otrogna, bära guld, knarka, ljuga med mera. Dom Måste be fem gånger om dan, läsa koranen dagligen. Detta gör inte en yrkeskriminell.
Och dom får verkligen verkligen verkligen inte säga
"Wallah jag svär på gud ,jag svär"

Redan där har man missbrukat sin tro på gud eller vad man tror på.

Så lägg av med religonsnacket! vill inte höra mer!

Alltså kling o klang,vem har snackat om religion här?!?!? killen undra om det var kristna mot muslimer,jag fucking svara på en fråga. Och om det stör er så jävla mycket så behöver ni inte gå in på den här sidan. Släpp religion snacket och bidra med något vettigt!
Citera
2011-04-04, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpeedyWiFi
Mer utförligt om det hela. Asir högg ner en oskyldig och Soar åker nog för mordförsök, 6-7 år plus delen på förra voltan?
http://politisktinkorrekt.info/2011/04/03/oskyldig-svart-knivhuggen-av-kriminellt-invandrargang/

Soar är förresten en tönt, när "gurkan" sköts ihjäl i Uppsala så bajsade Soar på sig, det finns telefon avlyssning i utredningen när Soar hörs säga att han är riktigt rädd nu, strax efter mordet = tönt. Att han inte blivit klippt ännu har nog mer att göra med de han väljer att gå på än hur han själv är. En av mina nära vänner är från Uppsala och känner till en del.

Du säger att Soar (ledaren för Asir va?) högg ner killen, var det han eller är det en gissning från din sida efter som han är en av dom häktade. Men det är väll fler häktade om det står rätt i artikeln kan ju lika bra vara nån av dom & vilka är dessa killar? är det några i "toppskiktet"?

PS
Snälla lägg ner religons snacket, nu är det klarlagt att han är "född" muslim, men inte lever enligt dess "regler" ok?
Citera
2011-04-05, 00:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gagahihi
Ingen är muslim, muslimer får inte vara otrogna, bära guld, knarka, ljuga med mera. Dom Måste be fem gånger om dan, läsa koranen dagligen. Detta gör inte en yrkeskriminell.
Och dom får verkligen verkligen verkligen inte säga
"Wallah jag svär på gud ,jag svär"

Redan där har man missbrukat sin tro på gud eller vad man tror på.

Så lägg av med religonsnacket! vill inte höra mer!

Du har jävligt fel i mycket av du skriver här som att det är inte tillåtet att ljuga i Islam,. men vi lämnar det till religions trådarna.

Det jag undrade var om det är element, då många av muslimska ättlingar inte gärna beblandar sig med kristna, och om de gör det så är det falskt spel.

Nu stod det att en turk var kristen och då blev jag förvånad och frågade, så att felet ligger då hos Politisk inkorrekt artikel
http://politisktinkorrekt.info/2011/04/03/oskyldig-svart-knivhuggen-av-kriminellt-invandrargang/#more-80929
Senast redigerad av Islamivrare 2011-04-05 kl. 00:33.
Citera
2011-04-05, 00:43
Medlem
SpeedyWiFis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rafaelo
Du säger att Soar (ledaren för Asir va?) högg ner killen, var det han eller är det en gissning från din sida efter som han är en av dom häktade. Men det är väll fler häktade om det står rätt i artikeln kan ju lika bra vara nån av dom & vilka är dessa killar? är det några i "toppskiktet"?
Vet inte mer än det som står i artikeln.
Citera
2011-04-05, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Islamivrare
Du har jävligt fel i mycket av du skriver här som att det är inte tillåtet att ljuga i Islam,. men vi lämnar det till religions trådarna.

Det jag undrade var om det är element, då många av muslimska ättlingar inte gärna beblandar sig med kristna, och om de gör det så är det falskt spel.

Nu stod det att en turk var kristen och då blev jag förvånad och frågade, så att felet ligger då hos Politisk inkorrekt artikel
http://politisktinkorrekt.info/2011/04/03/oskyldig-svart-knivhuggen-av-kriminellt-invandrargang/#more-80929

OT Muslimer får ljuga för kristna och icke troende, dem får även ljuga för egen vinning för sig själva och för islam. Muslimer får även ljuga för att få kvinnor i säng osv. Kan komma med hur många utdrag som helst ur koranen.

Sedan så beblandar sig muslimer gärna med kristna kvinnor men ej muslimska kvinnor med kristna män, detta är för att sprida islam vidare.
Citera
2011-04-05, 06:37
Medlem
nomembernofairs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raggarpung2
enligt säkra källor så har den omtalade bråket i linköping varit mellan BC och Asir. Asir grabbarna har åkt ordentlig på stryk framför deras ledare Soar. soar har tydligen inte agerat på något sätt förutom att bett shahin att sluta misshandla hans grabbar. bråket avstyrdes av polisen med hjälp av varningskott. asir samlades igen i centrum några timmar senare o bc var på väg att attackera men blev stoppade av instatsstyrkan och fyra ur bc blev anhållna. mischa blev uppringt kort efter för ett möte men tydligen hoppade pajasen av på plats. alla ur asir bangade t.o.m mr NOMEMBERNOFEAR som han kallar sig på flashback.
känner du dig STOR nu eller kanske cool ? hur kan du komma med sån skit fakta ? håll dig till sanning lille plutt ! de va ju inte så att jag hade på mig någon tröja med "im the nomembernofair on flashback" eller ? hur fan vet du då om jag bangade ? var du där själv tror inte det !!
det var inte soar som högg !
Citera
2011-04-07, 06:49
Medlem
enprocents avatar
Asirs hämnd var att kniva en oskyldig förbipasserande ? verkar som om det skett ett massavhopp efter bråket oxå
Citera
2011-04-07, 07:28
Medlem
nomembernofairs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enprocent
Asirs hämnd var att kniva en oskyldig förbipasserande ? verkar som om det skett ett massavhopp efter bråket oxå
e det någon som har sakt detta ?
nu var det så att man inte visste om att denna snubben inte va bc utan en förbipasserande !

massa som har hoppat av vad ? Asir ? det är ju som jag har sakt tidigare , alla tror att mischa med mera har fått någon topp ledning i Asir haha sorligt nogg inte, Är man proviss så är det lättare att hoppa av !
Citera
2011-04-07, 08:20
Medlem
enprocents avatar
Hörde att det var fler än mischa som hoppat av? men kan ju ha fel förståss? du får ju gärna rätta mig du som vet bäst,

tillochmed du måste erkänna att det är rätt klantigt att hugga ner en förbipasserande ensam kille?
Citera
2011-04-07, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpeedyWiFi
Mer utförligt om det hela. Asir högg ner en oskyldig och Soar åker nog för mordförsök, 6-7 år plus delen på förra voltan?
http://politisktinkorrekt.info/2011/04/03/oskyldig-svart-knivhuggen-av-kriminellt-invandrargang/

Soar är förresten en tönt, när "gurkan" sköts ihjäl i Uppsala så bajsade Soar på sig, det finns telefon avlyssning i utredningen när Soar hörs säga att han är riktigt rädd nu, strax efter mordet = tönt. Att han inte blivit klippt ännu har nog mer att göra med de han väljer att gå på än hur han själv är. En av mina nära vänner är från Uppsala och känner till en del.
Det e väl också lite stressande för han och veta att N är ute igen hehe
Citera
2011-04-07, 11:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nomembernofair
e det någon som har sakt detta ?
nu var det så att man inte visste om att denna snubben inte va bc utan en förbipasserande !

massa som har hoppat av vad ? Asir ? det är ju som jag har sakt tidigare , alla tror att mischa med mera har fått någon topp ledning i Asir haha sorligt nogg inte, Är man proviss så är det lättare att hoppa av !

Har Mischa hoppat av ? Synd för Asir om det stämmer som förlora en bra kille med ledar egenskaper
Citera
2011-04-07, 12:17
Bannlyst
Har soiar tappar respekten lite eller? Var inte han typ en av dom mest fruktade och alla snacka om han när han blev dömd för mordförsöket med bombapparten? Och hans tjaffs med mettti från bmc? Och han skulle kaosa alla när han muckaa?

Nu verkar han åka in igen lika snabbt han kom ut, vad händer egentligen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in