Citat:
Ursprungligen postat av Enthusiasm
Din lallare, om du hade läst varför jag skrev om vad han har för religion så kanske du hade kunnat bespara oss ditt onödiga inlägg

Och hade du läst och ännu bättre förstått vad jag skrev så hade du kunnat bespara oss ditt onödiga inlägg.
Men jag ska förklara för dig en gång till, i bebisspråk, så att till och med du förstår.
Jag fattar att du svarade på ett inlägg där någon frågade om Asir var dom kristna och BC var muslimerna.
Jag fattar!!
Det jag inte fattar är varför ni skall envisas med att klassa någon av dom som tillhörande en specifik religion, (även om media gör det) då dom allihopa endast är kriminella blattar och eventuellt någon enstaka svensk?
Varför påstå att han är muslim när han aldrig i hela helvetet skulle hålla på och praktisera "sin" religion?
Om ni absolut måste klassificera någon efter folkslag så säg för helvete vilket land dom härstammar ifrån istället för att påstå att dom tillhör någon religion!
Och om ni ändå promt måste blanda in religionen i era inlägg så säg då som det är istället, nämligen att
"han tillhör ett folkslag som oftast är muslimer om dom nu över huvudtaget är troende, vilket denna gangster inte är"...
Enda gången man kan och bör blanda in religion i ett inlägg som handlar om brottsliga gärningar är när man debatterar terrorism och religös extremism!
ASIR är endast kriminella snubbar som vill dra in pengar, varken terrorister eller religösa extremister och har därför absolut inget med religion att göra!
Soar är lika mycket muslim som Fredrik Reinfeldt!!!
Förstår du nu mitt lilla missfoster?