2007-10-07, 01:29
Medlem
BagareBengts avatar
Eftersom denna http://www.flashback.org/showthread.php?t=532898 är låst så är jag ju tvungen att starta en ny tråd.

Det är för i helvete dags att ni gör något åt detta jävla uttryck och fenomen som dyker upp i princip i varenda jävla tråd, alltid helt åt helvete malplacerat och utan någon som helst substans och relevans.

Små skitungar med egna förmodade knegarföräldrar som sitter och skriver "WT" i varenda jävla post utan en susning om vad uttrycket innebär och ingen i administrationen verkar reagera eller höja på ögonbrynen.

Det är nästan värre än vad uttrycket "PK" någonsin har varit och det är i stort sett, till skillnad mot "PK", alltid helt jävla fel använt.

I den andra tråden var uppmaningen att RP:a, men om jag skulle börja göra det varenda gång jag blir irriterad av ett felinskjutet "WT" så skulle jag väl bli varnad för okynnes-report postning.

Gör något!
2007-10-07, 02:32
Medlem
tjaboooos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BagareBengt
men om jag skulle börja göra det varenda gång jag blir irriterad av ett felinskjutet "WT" så skulle jag väl bli varnad för okynnes-report postning
Måste va den sämsta bortförklaringen jag hört detta året.....nånstans måste det ju börja och rp är en bra väg.
2007-10-07, 02:35
Moderator
tobess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjaboooo
Måste va den sämsta bortförklaringen jag hört detta året.....nånstans måste det ju börja och rp är en bra väg.

Precis.

*klick*

/Moderator

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in