2007-10-06, 23:35
Medlem
melackos avatar
Jag skulle gärna börja spela målvakt på korpen nivå. Är lite överviktig men ändå relativt bra, har spelat målis tidigare men de var några år sen. Fick rycka in idag i en korp-match som målis där jag gjorde bra ifrån mig och många sa att jag var bästa spelaren på plan.

Om något Korp-lag i Linköpings trakten skulle behöva en målis så äre bara att skicka ett PM.

Haha, fan vad pinsamt att posta detta men ja vill verkligen börja lira igen !!Hoppas ja posta rätt.
Citera
2007-10-06, 23:41
Medlem
Zaqwers avatar
Du kan ju kolla runt lite på Svenska Fans Grusplan om du inte gjort det. Där har en massa korpenlag sidor med info och forum. Kanske har du tur och hittar något lag från Linköping.

http://www.svenskafans.com/grusplan/
Citera
2007-10-06, 23:45
Medlem
melackos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaqwer
Du kan ju kolla runt lite på Svenska Fans Grusplan om du inte gjort det. Där har en massa korpenlag sidor med info och forum. Kanske har du tur och hittar något lag från Linköping.

http://www.svenskafans.com/grusplan/

Hur ska jag gå till väga för att hitta korpenlag just i linköping?
Citera
2007-10-06, 23:52
Medlem
Zaqwers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av melacko
Hur ska jag gå till väga för att hitta korpenlag just i linköping?

Jo du har en lista i vänstra spalten där du kan se alla lag som har hemsidor på svenska fans. Där kan du börja med att söka på lag från Östetgötland och som spelar i Korpen. När jag gör det får jag ner listan till 23 lag och det är väl inte så farligt många att klicka dig in på för att läsa mer om? :P

Edit: Och kom ihåg att det här absolut inte är någon fullständig lista över alla korpenlag. Bara ett litet tips hur du kan börja ditt sökande.
Citera
2007-10-06, 23:53
Medlem
the head honchos avatar
Korpen säsongen är väl i princip över nu? Annars kan du regga ett lag på www.hattrick.org för de har ett eget korpen lag. Men för att vara med där så måste du lira hattrick. Ifos så behöver du väl knappast vara aktiv direkt.
Citera
2007-10-06, 23:57
Medlem
melackos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaqwer
Jo du har en lista i vänstra spalten där du kan se alla lag som har hemsidor på svenska fans. Där kan du börja med att söka på lag från Östetgötland och som spelar i Korpen. När jag gör det får jag ner listan till 23 lag och det är väl inte så farligt många att klicka dig in på för att läsa mer om? :P

Edit: Och kom ihåg att det här absolut inte är någon fullständig lista över alla korpenlag. Bara ett litet tips hur du kan börja ditt sökande.

ahh, såg inte att man kunde söka där uppe först, tack för hjälpen

Verkar som att de flesta lagen har målis
Citera
2007-10-06, 23:57
Medlem
melackos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av the head honcho
Korpen säsongen är väl i princip över nu? Annars kan du regga ett lag på www.hattrick.org för de har ett eget korpen lag. Men för att vara med där så måste du lira hattrick. Ifos så behöver du väl knappast vara aktiv direkt.

lira hattrick?
Citera
2007-10-07, 20:06
Medlem
melackos avatar
Jag funderar på att starta ett korplag. Har kollar runt lite på korpen.se men hittar dåligt om fakta angående hur man ska gå till väga. Någon som har lust att hjälpa till?

Måste korpenfotboll vara på 11 manna plan eller finns det med 7manna också
Citera
2007-10-07, 23:19
Medlem
Grillen89s avatar
Citat:
Jag funderar på att starta ett korplag. Har kollar runt lite på korpen.se men hittar dåligt om fakta angående hur man ska gå till väga. Någon som har lust att hjälpa till?

Måste korpenfotboll vara på 11 manna plan eller finns det med 7manna också
Min broder och min tränare lirade korpenfotboll i somras och det var 7 manna. Själv trodde jag inte att det fanns korpenfotboll på 11 mannaplan
Citera
2007-10-08, 00:14
Medlem
von_Ss avatar
Citat:
lira hattrick?

Ett fotbollsmanagerspel på Internet (http://www.hattrick.org).

tror det har runt 30 000 användare i Sverige och runt en miljon i hela världen. Rätt kul. Roligt community. Är helt gratis och på svenska.

De har ett eget korplag i Linköping. Alltså alla i laget spelar spelet Hattrick. Tror de behöver en målis
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in