Citat:
Ursprungligen postat av Lärarstudenten
Idag verkar det handla om uppgörelser mellan länder. Österberg sitter ju kvar i USA för att offrets anhöriga och myndigheterna vill ha henne där. Men ni nationalister vill ju som jag förstått utvisa alla kriminella invandrare, oavsett vad ursprungslandet säger? I så fall är ju dubbelmoralen kvar.
Hjälp - har vi dubbelmoral. Åhå. Då måste vi ta in ett par 100tusen invandrare till så vi kan bli berikade och ändra oss. Dra till dhimmistan med dina tankar om dubbelmoral. Sånna ogenomtänkta tankar passar sig bäst där. Gå i moské vet ja. Täck frugan i burkha och kän dig som en del av det nya sverige!
Sedan ska jag ge dig ett svar:
Själv ser jag gärna att A.Ö. fick komma hit och avtjäna sitt straff. Hon är svenska och vi har alltså ett ansvar för henne, oavsett vad hon (eller hennes pojkvän gjort). De som tycker hon gott kan stanna ser väl att ALLA brottslingar är en belastning och vill inte ha NÅGRA brott i samhället. Ju färre brottslingar desto bättre - då är det väl naturligt att man vill kasta ut dem som egentligen saknar band till Sverige.
Sedan kan du sitta och tycka att alla har rätt att komma till vilket land de vill o.s.v. Men snart växer du upp och ska ut i skolorna och jobba i det nya sverige - jag ger dig fem... nej tre år, så kommer man nog se dig, knäckt och bedrövad över tillståndet i skolan, undra om vi verkligen gjorde rätt.
Usch och fy för dig och dina likar, som instället för att tänka själva, roar sig med att hitta på "motsägelser" i antimassinvandringsgruppens argumentation. Sök lite statistik på kriminalitet blan invandrare - åk till närmsta tingsrätt och läs namnen på de åtalade!
Betänk hur många svenska liv som redan offrats på mångkulturens altare. Hur många flickor som fallit offer för gruppvåltdäckt. Hur många ungdomar som fått sin tilltro till rättssamhället krossat av rån utan polisinsatts.
Ta reda på fakta och fråga dig sedan - var det värt det.
Snart är du ute i skolan, kompis. Sen får vi se vad du verkligen står för!