Startar en motpol till tråden "Årets (2007) mest underhållande matcher"..
Måste säga att AIK - dif (1-1) för mig var årets mesta antiklimax.
Eller någon av Arsenals matcher när ineffektiviteten var så jävla sjukt enorm förra säsongen.
Milan - Catania, man förväntar sig så mycke av ett sånt lag som vinner CL, och vad får man en tempo lös match med ingen som helst underhållning i, rent sagt SKIT MATCH :E
MFF - DIF i våras, efter första halvlek skulle dom summera alla chanser och visa alla "highlights", det de visade var en snedslagen hörna och Pa Dembos 75 m utkast..
Den matchen spelades iofs inte i våras och inte är det den minst underhållande på hela året för den delen heller. Att aik-DIF skulle vara den minst underhållande tar jag som ett skämt.
Aston Villa-Liverpool i som spelades i Mars i premier league. Det var ett riktigt sömnpiller. Aston Villa gick in för att spela 0-0 från start medans Liverpool saknade kreativitet och kunde inte skapa ett skit. Det var väl ungefär vid den tiden man insåg att säsongen var körd också så det gjorde att lidandet blev extra stort.
Och just det, slutresultatet blev så klart 0-0 också.
Jag tycker AIK - dif (1-1) lätt kan räknas som en av dom minst underhållande matcherna, då den var ett av årtiondes mest haussade derbyn. Inget lag lyckades vinna eller bjuda till på speciellt underhållande fotboll. AIK försökte utan att lyckas och dif spela defensivt och kontring, vilket låste AIK.
Jag gick iaf från Råsunda efter den matchen med ungefär samma känsla som efter gais omgången efter. Antiklimax och att man blev stulen på konfekten.
Kunde valt att säga gais hemma också, men den var inte alls lika haussad och förväntansfull som denna match, som definitivt inte levde upp till förväntningarna.
FC Porto - Arsenal förra CL-säsongen.
Ingen motivation över huvud taget, båda lagen var vidare, matchen skulle spelas av.
Sista kvarten stod Porto och spelade runt den på egen planhalva i eget straffområde med ett löjligt långsamt tempo.
Alla matcher som GAIS och Kalmar spelar. Två lag inriktade på defensiv tråkfotboll som verkligen är ute efter att vara spelförstörande i varje match utan att själva bjuda på skönspel.
Alla matcher som GAIS och Kalmar spelar. Två lag inriktade på defensiv tråkfotboll som verkligen är ute efter att vara spelförstörande i varje match utan att själva bjuda på skönspel.
Kalmar har ju med allsvenska mått mätt stundtals spelat väldigt bra i år så det är lite löjligt att säga att dom är tråkiga...
Om du byter ut Kalmar mot ÖSK så är jag benägen att hålla med.