2007-10-06, 10:24
Bannlyst
Hallå, ja har funderat på att formatera om datorn pga att steam har slutat fungera och det ska förmodligen hjälpa.jag har en xp skiva är det det enda som behövs? drivrutiner och annat har ja på usb minne för min drivrutinskiva är sönder, är det något annat man behöver också?
Citera
2007-10-06, 10:32
Medlem
Micke666s avatar
Det borde räcka med XP-skivan, drivrutiner hittar du ju nya och fräscha på nätet.
Citera
2007-10-06, 11:12
Medlem
boks avatar
Helt korrekt som Micke666 säger, enda du behöver är XP installationsCD.
Citera
2007-10-06, 11:15
Medlem
Marcus_osds avatar
se till att bränna ut drivisarna innan , för du kan ju inte gå in på internet utan drivisar :/
Citera
2007-10-06, 12:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Marcus_osd
se till att bränna ut drivisarna innan , för du kan ju inte gå in på internet utan drivisar :/

har på usb minne, och ja har poweriso installationsfil på usb minnet med om ja mot förmodan skulle behöva installera .iso filerna.
Citera
2007-10-06, 13:08
Medlem
gandihellfishs avatar
Se till att du har drivrutiner för ditt nätverkskort på din USB. Det är det ända du behöver.
Citera
2007-10-06, 13:37
Medlem
Ödlans avatar
Backup på allt du vill behålla är inte helt fel.
Citera
2007-10-07, 06:48
Medlem
overklockeds avatar
Helst ha antivirusprogram på usb-minnet, gärna brandvägg också om du inte sitter bakom router. XP drar till sig allting direkt, såfort du ansluter. Så koppla inte in nätverkskabeln innan du har antivirus

Och nätverksdrivrutiner behövs inte så ofta faktiskt, vad jag märkt. Men kan vara bra så man inte sitter där utan nånting!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in