Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Varför skulle Sverige dö inom 10 år???
Jag tror att fortsättningen blir mycket mörk. Invandringen från mellanöstern kommer bara öka. Ingen politisk vilja finns (annat än i marginalerna) ändra detta. Vår media är styrd och manipulativ, sanningar döljs, förljugs o.s.v.
Om tio år har vi LÄTT tagit emot 1,5 miljoner till, varav många är snyltare och kriminella, entingen från början, eller så blir de det här.
Jag vill inte betala högre skatt för att försörja dessa horder. Ingen jag känner heller, och då har jag faktiskt PK-vänner. De kommer definitivt inte vilja föda dessa folkgrupper när de märker att sjukvård, skola, olika sorters utjämningsbidrag o.s.v. försvinner.
Mycket av vad jag definierar som svenskt har redan försvunnit eller kraftigt försämrats. Dagisen är överfulla, bråkiga och stökiga och ger oss stressade barn. Skolorna befolkas i allt högre grad av barn som inte lär sig läsa, som slåss och bråkar. Utbildningsnivån sjunker. Vi kommer inte ha pengar till pensioner.
Vad är Sverige? Är det ett land inramat av gränser? Är det en språkgrupp? Är det en kultur?
Oavsett kommer det att förändras radikalt, brutalt och snart!
När solidariteten med de svaga (svenskar) i samhället dör, dör också vårt land. Vad som kommer därefter vet jag inte, men jag tror jag kommer skita ganska så fett i det.
Dagens patrioter kommer kämpa för att behålla ett land som redan är förändrat, förlorat och... Dött!
Fan vad dåligt jag mår över detta.