2007-10-06, 01:43
Bannlyst
Hallå.
när ja har zonealarm eller windows brandväggen på så kan ja inte komma in på själva steam, ja kan logga in och den kollar så det är rätt lösenord men sedan när den connectar till steam så laggar bara hela datorn sönder och ja måste reboota. hur kan jag lösa detta problem?
Citera
2007-10-06, 01:48
Medlem
Windowsbrandväggen kan du stänga av. Testat att lägga dit steam som tillförlitlig i ZoneAlarm?
Citera
2007-10-06, 01:49
Bannlyst
ja men asså det har ja gjort, och windows brandväggen har ja alltid haft accepterat på allting inom steam med, och på zonealarm med, men sen gjorde steam en update förut och då efter det så har de ej funkat om ja ej kör utan brandvägg S:
Citera
2007-10-06, 01:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av macrone
ja men asså det har ja gjort, och windows brandväggen har ja alltid haft accepterat på allting inom steam med, och på zonealarm med, men sen gjorde steam en update förut och då efter det så har de ej funkat om ja ej kör utan brandvägg S:
Jag vet att betaversionen av friends gjorde att mitt steam slutade fungera. Använder dock inte steam längre så jag tror inte att jag kan hjälpa dig.
Citera
2007-10-06, 02:35
Bannlyst
det tar ett tag att logga in på steam har du provat att låta det vara?

frends uppdateringen är ju helt fuckat
Citera
2007-10-06, 02:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av olinda
det tar ett tag att logga in på steam har du provat att låta det vara?

frends uppdateringen är ju helt fuckat

kommer inte in nu även fast brandväggarna är borta, datan bara laggar sönder när den ska logga in, o då måste ja reboota.
detta måste ju steam fixa? hört andra som fått samma problem..

kan berätta att om ja börjar se på weebtv/stream så kan ja fortsätta se det även fast när datan laggat ihop pga steam,o ja kan endå se reklamen på sidorna osv när dom ändras, men direkt när ja ska trycka nånstans på tex firefox så står det bara ; stoppad där nere till vänster,sen måste ja reboota för att det redan laggat fast tillräcklit mycket att inte ens ctrl+alt+delete går att få fram.
Citera
2007-10-06, 03:04
Medlem
soderbergs avatar
Hade samma problem, men jag formaterade datorn installerade steam pånytt och då funkade det.
Citera
2007-10-06, 10:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av soderberg
Hade samma problem, men jag formaterade datorn installerade steam pånytt och då funkade det.

aj då...
Citera
2007-10-06, 11:14
Medlem
boks avatar
Citat:
aj då...
Ja en formatering är nog att rekommendera.
Citera
2007-10-06, 16:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bok
Ja en formatering är nog att rekommendera.

har formaterat, laddat ner nya drivrutiner osv.
Citera
2007-10-06, 17:09
Bannlyst
Citat:
har formaterat, laddat ner nya drivrutiner osv.

o ja kan heller inte använda mig av automatic updates till uppdateringarna till windows, det måste ja tanka manuellt från microsofts hemsida för att annars laggar datan fast, och så har de vart många gånger, och inte hjälpt me formatering.
nu har ja formaterat IGEN och varken steam eller automatic updates funkar.
Citera
2007-10-06, 17:25
Medlem
Gurka___s avatar
Kom tillbaka när du är 18.

(
http://fragbite.com/?threadID=451594

Samma användare som har skrivit det här:
http://fragbite.com/?threadID=447620

Eftersom han fick en lapp om mönstring är han alltså 90a? Dvs 16 eller 17 år.
)

Och för er som undrar; Nej, jag har ingenting att göra just nu.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in