2007-10-05, 16:10
Medlem
borat4evers avatar
Gång på gång så startas trådar om jugoslavien(balkan) främst på politik utrikes.
Jag är en av dem jobbiga balkantrådskaparna, men jag vill alltid argumentera ordentligt, oftast kommer det någon annan och förstör och så får jag tråden låst, det leder till att nya, jobbiga, trådar om balkan startas nonstop och jag kan erkänna att det är störande för de andra och även mig som får dem avstängda pga idioter.

Kan man inte få ett underforum som berör politik och samhällsfrågor om just balkan?
Citera
2007-10-05, 16:17
Medlem
TB-303s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borat4ever
Gång på gång så startas trådar om jugoslavien(balkan) främst på politik utrikes.
Jag är en av dem jobbiga balkantrådskaparna, men jag vill alltid argumentera ordentligt, oftast kommer det någon annan och förstör och så får jag tråden låst, det leder till att nya, jobbiga, trådar om balkan startas nonstop och jag kan erkänna att det är störande för de andra och även mig som får dem avstängda pga idioter.

Kan man inte få ett underforum som berör politik och samhällsfrågor om just balkan?
Samma regler skulle ju gälla även i ett sånt forum. Då skulle ju trådar låsas där också när folk kommer dit och förstör.
Citera
2007-10-05, 18:05
Medlem
><((((°>s avatar
det finns redan ett sånt forum. papperskorgen.
Citera
2007-10-05, 18:39
Bannlyst
Ingen balkan sektion behövs.
Det är du endast som skapar trådar om Balkan och Srb som förvandlar andra trådar till att handla om Balkan.

Inte bara det utan skitet du skapar har ingen diskussionsunderlag utan du bara kopierar över en artikel och tror att det kommer göra jobbet.

Väx upp.

Stäng tråden. Tro mig när jag säger att även denna tråd i denna speciella sektion kommer börja handla om balkan snart.
Citera
2007-10-05, 18:59
Medlem
stipkovics avatar
underforum? det räcker nog inte...
du kanske skulle starta flashbalkan.info istället.
Citera
2007-10-05, 19:45
Medlem
TrialByErrors avatar
Finns verkligen inte underlag för att starta ett sådant underforum, det finns helt enkelt inte tillräckligt många kvalitativa trådstarter för ett sådant underforum. Anledningen till att främst jag låser dessa trådar beror på att de transas sönder, förr eller senare blir det serbbashing eller albankompott av det hela och samma typ av inlägg dyker upp om Srebrenica, Mladic, Kosovo och ustasja.

Debattera gärna, jag har ännu inte lagt mig till med automatlås på balkantrådar men som det utvecklas just nu är det inte långt ifrån.
Citera
2007-10-05, 23:18
Medlem
ugge_das_boots avatar
vem bryr sig om balkan
Citera
2007-10-05, 23:30
Medlem
miklons avatar
Om problemet är att trådar om Balkan tramsas sönder så lär det ju inte lösas för att de trådarna samlas i ett eget forum, varför skulle inte tramsarna hitta dit?
Citera
2007-10-05, 23:42
Bannlyst
Det är väl inte så jävla konstigt med tanke på hur mupparna ställt till det för sig där?

Den ena jävla folkgruppen har ju tolkningsföreträde framför den andra i en ständigt snurrande spiral. Fy fan nuka skiten istället.

Jävla pack!! Det räcker med EN tråd.
Citera
2007-10-05, 23:45
Medlem
Varför åker balkaneserna inte helt enkelt hem pronto om dom nu är så jävla förtjusta i sina små bergsrepubliker?
Citera
2007-10-05, 23:52
Medlem
StigAllans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grue
Varför åker balkaneserna inte helt enkelt hem pronto om dom nu är så jävla förtjusta i sina små bergsrepubliker?
Instämmer!
Vad fan hålls ni här för när ni är så jävligt förtjusta i era hemländer?
Åk hem och segra eller dö!
Så slipper vi andra höra tjatet om var skitklans förträfflighet.
Citera
2007-10-07, 16:18
Medlem
stipkovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigAllan
Instämmer!
Vad fan hålls ni här för när ni är så jävligt förtjusta i era hemländer?
Åk hem och segra eller dö!
Så slipper vi andra höra tjatet om var skitklans förträfflighet.
Varför är du så trångsynt? Det är väl bara för dig att hålla dig borta från utrikespolitiksforumet om allting utanför ditt lilla Sverige är ointressant för dig.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in