2007-10-08, 15:40
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Fr kanske 10 r sedan, vet inte vilken HA avdelning det var var en mrk liten tanig kille med som talesman fr HA hos Aschberg. Han var riktigt kaxig och hotade kors och tvrs. Sg han p en Motrheadkonsert med vsten.
Kan nog vara mindre n 10 r sen ocks. Vet ni vem jag menar? Fick han "kicken" eller vad hnde?
Citera
2007-10-08, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swe_Bike
Sydafrika har jag fr mig att han bor i.
han bor i tyskland, trffade han i gteborg fr inte allt fr lngesen, om han inte har flyttat frn tyskland den senaste mnaden vill sga
Citera
2007-10-08, 15:54
Medlem
Aardwolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oklok
Nej, han var "kontaktperson" inom sverigemodellen och tillhrde numera nedlagda gjutjrn mc.. Den gubben ska tydligen inte vara alltfr poppis bland sina gamla polare?

Sillen var president och han r vldigt poppis bde bland sina gamla polare och nya polare.
Citera
2007-10-08, 16:01
Medlem
Moonas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RickVega
han bor i tyskland, trffade han i gteborg fr inte allt fr lngesen, om han inte har flyttat frn tyskland den senaste mnaden vill sga

I FABLERNAS vrld ja. Fan va du knner folk, du sympatiserar med omc och du har varit med i gng och knner Mller. Fantastiskt!!!
Citera
2007-10-08, 16:06
Medlem
Fr guds skull han bor i Sydafrika det vet vll alla
Citera
2007-10-08, 16:13
Medlem
slickshifts avatar
suck...

Sillen och Zillen r tv helt olika personer.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oklok
Nej, han var "kontaktperson" inom sverigemodellen och tillhrde numera nedlagda gjutjrn mc.. Den gubben ska tydligen inte vara alltfr poppis bland sina gamla polare?

Vilka var dom dr Gjutjrns MC killarna igentligen?
Citera
Medlem
Vad r det man fr ut av ett medlemskap i t.ex. HA?
Citera
2007-10-08, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Fr kanske 10 r sedan, vet inte vilken HA avdelning det var var en mrk liten tanig kille med som talesman fr HA hos Aschberg. Han var riktigt kaxig och hotade kors och tvrs. Sg han p en Motrheadkonsert med vsten.
Kan nog vara mindre n 10 r sen ocks. Vet ni vem jag menar? Fick han "kicken" eller vad hnde?

Hmm trodde jag hade sett det mesta,i vilket sammanhang hos Robbban menar du?
Citera
2007-10-08, 16:32
Medlem
Wurztens avatar
Fan vad det yras. Sillen var prez i HA, Zillen var prez i Gjutjrn. Den lille talesmannen var TM innan han blev prez och fet !
Citera
2007-10-08, 16:42
Medlem
Den enda "taniga" och som vid den tidpunkten var "talesman",det borde vll stmma in p Johan Segui,eller?
Citera
2007-10-08, 16:48
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av free4you
Hmm trodde jag hade sett det mesta,i vilket sammanhang hos Robbban menar du?

Kommer inte ihg, var vl diskussion om HA;s utbreddning. Men killen var vldigt strig, frekom i TV en hel del under den perioden. Sen frsvann han. Tanig mrk kille, undrar om han blev avstngd pga sin attityd.
Han satt och berttade vad dom var kapabla att gra ifall han blev pressad etc.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in