Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2003-08-09, 19:54
äldre konto (old)
Ej medlem
Det är onödigt tycker jag. Kan ni inte införa anonyma profiler så att man slipper logga in? Man skulle t.ex. kunna markera dessa namn med rött så att man vet att de är oregistrerade och på så vis använda dubbletter.
Citera
2003-08-09, 20:22
äldre konto (old)
Ej medlem
Vilka namn ska man markera med rött om de är oregistrerade?

Vill du inte synas väljer du ja på'Visa inte om jag är online: " i din profil. Tycker du att det är omständigt att logga in väljer du "logga in mig automtiskt" när du loggar i, sen slipper du det.
Citera
2003-08-09, 20:47
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Germania
Vilka namn ska man markera med rött om de är oregistrerade?

Alla oregistrerade namn såklart.

Citat:
Ursprungligen postat av Germania
Vill du inte synas väljer du ja på'Visa inte om jag är online: " i din profil. Tycker du att det är omständigt att logga in väljer du "logga in mig automtiskt" när du loggar i, sen slipper du det.

Ja, men det var mycket enklare innan, i Flashbacks första forum. Jag fattar inte varför alla forum måste innehålla så mycket grafik och skräp nu för tiden.
Citera
2003-08-09, 21:00
äldre konto (old)
Ej medlem
Re: Varför måste man logga in?

Citat:
Ursprungligen postat av !
Det är onödigt tycker jag. Kan ni inte införa anonyma profiler så att man slipper logga in? Man skulle t.ex. kunna markera dessa namn med rött så att man vet att de är oregistrerade och på så vis använda dubbletter.
De finns så många fördelar med att bara låta reggade användare skriva, t.ex. sökfunktionen på användarnamn, historik på användarnamn, PM m.m. m.m. Jag hoppas (och tror) verkligen att vi (FB) inte tar ett steg tillbaka till stenåldern som det skulle innebära att låta oreggade eller ej inloggade skriva hej vilt. Snacka om "hela havet stormar"! Visst kul å tokigt ibland men knappast någonsin seriöst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in