• 1
  • 2
2007-10-03, 23:33
Medlem
tweek_s avatar
Det kan nog ligga en hel del i det där. Jag bytte från General till Grov då jag verkligen inte orkade med aknen och har inte alls lika stora bekymmer nu.
Förutom de direkta biverkningar som redan listats här i form av mörkare röst och kraftigare kroppsbehåring har jag börjat utveckla en grövre axelmuskulatur och tycker mig även se förändringar i käkbensstrukturen. Men det var inte förräns imorse som jag till fullo insåg vidden av det här snusets biverkningar. Det hade över natten börjat växa något rutmönstrat i flanell över hela bröstet och axlarna. Tyckte även att nacken kändes lite stel och döm om min förvåning när jag under huvudkudden fann en fullstor yxa med träskaft. Det hela är mycket olustigt.
Citera
2007-10-03, 23:49
Medlem
Sheiks avatar
Jag fick herpes av kronan white portion.
Citera
2007-10-04, 14:29
Medlem
Nefuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tweek_
Det kan nog ligga en hel del i det där. Jag bytte från General till Grov då jag verkligen inte orkade med aknen och har inte alls lika stora bekymmer nu.
Förutom de direkta biverkningar som redan listats här i form av mörkare röst och kraftigare kroppsbehåring har jag börjat utveckla en grövre axelmuskulatur och tycker mig även se förändringar i käkbensstrukturen. Men det var inte förräns imorse som jag till fullo insåg vidden av det här snusets biverkningar. Det hade över natten börjat växa något rutmönstrat i flanell över hela bröstet och axlarna. Tyckte även att nacken kändes lite stel och döm om min förvåning när jag under huvudkudden fann en fullstor yxa med träskaft. Det hela är mycket olustigt.

Haha, priceless.
Citera
2007-10-04, 17:29
Medlem
antonfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tweek_

Det där är högklassig humor!
Citera
2007-10-07, 20:18
Medlem
Jag bytte till Grovsnus och gick ner 10 kilo och fick sexpack Någon mer som upplevt detta? Jag åt dessutom samma mat och tränade inget.
Citera
2007-10-08, 09:57
Medlem
Är det inte allmänt kännt att snus kan ge vissa personer finnar? Dock inte en viss snussort kanske.. Men jag vet inte, kanske inte är sant. Har iallafall hört och läst vid många olika tillfällen.
Citera
2007-10-08, 10:12
Medlem
Frågan man borde ställa sig är varför han öht. relaterar det till snus.

Citat:
Ursprungligen postat av Fillipekka
Affirmative.
Frågan man bör ställa sig är ifall Generalsnuset har någon tillsats som andra snus saknar som skulle kunna stimulera de upplevelser som du anser dig ha. Svaret är nog inte jakande i detta fall.
Citera
2007-10-08, 10:47
Medlem
antonfs avatar
Snus ger inte finnar, det är som att säga att bara för man bor i Luleå skulle man få mer finnar än om man bor i Stockholm.
Citera
2007-10-13, 22:47
Bannlyst
Jag är ingen expert inom området men jag skulle tro att nikotinet påverkar hormon-nivåerna, säkerligen mycket olika per person och snussort. Förrändringar i hormon-nivåer kan man få finnar av, det känner ni kanske till från tonåren(då hormonerna går som dom vill)
Citera
2007-10-13, 23:44
Medlem
knoxahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonf
Snus ger inte finnar, det är som att säga att bara för man bor i Luleå skulle man få mer finnar än om man bor i Stockholm.

Jag bor i Luleå och när jag var i Stockholm var det ytterst finnfritt jämfört med här.

Citera
2007-10-13, 23:47
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Ring Bengt af Klintberg! Det här är nog ett bra uppslag för honom att jobba vidare med...
Citera
2008-09-12, 21:00
Medlem
folkgasmasks avatar
jag bara älskar flashback folket
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto