2007-10-03, 15:10
Bannlyst
Har några såna här nu och som vanligt är man lite tveksam till nätbeställningar.
Har ju hört att det ska vara ungefär som ephendra (?) som jag visserligen aldrig testat men ska vara som ett mildare alternativ till tjack (som jag inte har några som helst problem med )
Hur som helst, jag ska ganska snart iväg och hälsa på min flickvän som ligger inne på psyk för utredning och undrar om det är lungt att testa några caps innan, eller om det 'syns' på en att man har tagit dom.
Försökt googlapå det, men har märkt att man ska ta försäljarnas tips med ett par kilo salt..
Citera
2007-10-03, 15:26
Medlem
Hmm, aldrig läst om "extreme" varianten .. men om det är vanliga supercaps med lite mer tryck i så tror jag inte att det skulle vara några problem om du har tatt något liknande förr och vet vad som väntar.

Dock skulle jag kännt efter lite först.-. exempelvis ta en och vänta 30-40 min och checka läget med dig.. om du ser helt fucked ut eller hyfsat normalt =)
Citera
2007-10-03, 21:44
Bannlyst
Även om det är (väldigt) lite visat intresse över denna världsomskakande grej så kan jag meddela att det enda som hände var attjag skakade och var smått illamående
Rätt värdelöst att kasta ut 400 spänn på.

Vet att denna frågan varit uppe tusentals gånger och att folk inte gärna ger ut sina källor men nu har jag googlat i två månader, sökt här (bara hittat LL's gamla nerlagda sidor) och gett efedrin-friapreparat en chans; snälla kan någon pm:a mig om en svensk sida som säljer riktig eph?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in