Citat:
Ursprungligen postat av nyhanare
För en skåning med Köpenhamn på pendlingsavstånd är ett besök på Danish Deluxe i Oslo lite som att gå över ån efter vatten, så jag får tyvärr erkänna att jag aldrig varit där. Men jag vet åtminstone att det är pissedyrt: du får vara beredd på att hosta upp ca. 1 800 - 3 000 norska kronor för en halv timme på oslo-klinikerna.

shit,det är ju fan det dubbla av dom bästa i köpenhavn!=(Var riktigt intresserad av Pernille och Sofia Kjerr=)
får väl ta turen till köpenhavn sen nån gång då,fan för 3000 danska hadde jag ju fått bägge tjejerna i 45 minuter!!