2007-10-02, 23:28
Medlem
Ja,precis som rubiken säger,finns det i oslo?
Citera
2007-10-03, 12:59
Medlem
whogivesafucks avatar
Gå du in på någon av nattklubbarna kring Karl J så får du garanterat förslag om både det ena och det andra.
Citera
2007-10-03, 15:05
Medlem
ok,men menade lite mer ala "smsplanet" i köpenhavn=)
Citera
2007-10-03, 15:30
Medlem
nyhanares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jimbojones
ok,men menade lite mer ala "smsplanet" i köpenhavn=)

Det är inte utan anledning turistnäringen i 20 år haft slagordet "Det er dejligt at være norsk - i Danmark"... Det närmaste du kan komma utbudet i Köpenhamn är kanske denna klinik i Oslo, som tycks vara en filial till Agruppen?

http://www.danishdeluxe.com/

Sedan finns också:
http://www.e-zone.no/massasje.asp?hvem=11
http://www.suntouch.no/
Citera
2007-10-03, 20:04
Medlem
hur är priserna på danish deluxe?ligger det långt ifrån buss stationen?
Citera
2007-10-04, 08:43
Medlem
nyhanares avatar
Citat:
hur är priserna på danish deluxe?ligger det långt ifrån buss stationen?

För en skåning med Köpenhamn på pendlingsavstånd är ett besök på Danish Deluxe i Oslo lite som att gå över ån efter vatten, så jag får tyvärr erkänna att jag aldrig varit där. Men jag vet åtminstone att det är pissedyrt: du får vara beredd på att hosta upp ca. 1 800 - 3 000 norska kronor för en halv timme på oslo-klinikerna.
Citera
2007-10-04, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nyhanare
För en skåning med Köpenhamn på pendlingsavstånd är ett besök på Danish Deluxe i Oslo lite som att gå över ån efter vatten, så jag får tyvärr erkänna att jag aldrig varit där. Men jag vet åtminstone att det är pissedyrt: du får vara beredd på att hosta upp ca. 1 800 - 3 000 norska kronor för en halv timme på oslo-klinikerna.

shit,det är ju fan det dubbla av dom bästa i köpenhavn!=(Var riktigt intresserad av Pernille och Sofia Kjerr=)

får väl ta turen till köpenhavn sen nån gång då,fan för 3000 danska hadde jag ju fått bägge tjejerna i 45 minuter!!
Citera
2007-10-08, 12:15
Medlem
whogivesafucks avatar
Citat:
shit,det är ju fan det dubbla av dom bästa i köpenhavn!=(Var riktigt intresserad av Pernille och Sofia Kjerr=)

får väl ta turen till köpenhavn sen nån gång då,fan för 3000 danska hadde jag ju fått bägge tjejerna i 45 minuter!!

För 3 papp (norska) får du garanterat ett par ruskigt snygga studerande rasdjur en hel natt i Oslo! Och vi snackar snygga
Deras sätt att finansiera sina studier.
Citera
2007-11-03, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whogivesafuck
För 3 papp (norska) får du garanterat ett par ruskigt snygga studerande rasdjur en hel natt i Oslo! Och vi snackar snygga
Deras sätt att finansiera sina studier.

OK... Och var/hur kommer man i kontakt med dessa rasdjur?
Citera
2007-11-03, 21:40
Medlem
Jackthehammers avatar
Vad e det för ställe ni snackar om i Köpenhamn?
Är det något jag missat totalt här eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in