2007-10-07, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bull99
Hej, hur kan en noboody få så mycket uppmärksamhet??

Silikon OK men dom skrattar ju åt hon på skolan kommer nog inte få så mycket jobb efter examen för hon har ju bara sig själv i tankarna.

Typ "ensammen mamma vill synas" eller "bonde vill synas".

Killen hennes helt ok men ser nog bara hennes yttre tyvärr för det är nog ganska tomt där inne.............
Kanske för att hon var så trevlig i big brother?
2007-10-07, 18:33
Bannlyst
haha

Citat:

Silikon OK men dom skrattar ju åt hon på skolan kommer nog inte få så mycket jobb efter examen för hon har ju bara sig själv i tankarna.

Killen hennes helt ok men ser nog bara hennes yttre tyvärr för det är nog ganska tomt där inne.............
Nej inte ens ett jobb kommer hon få
2007-10-07, 19:44
Medlem
Citat:

Du har väl ingen aning om jag är "helt ok", inte heller hur hon är. Men det är smickrande att du bryr dig...man bugar och bockar.
2007-10-08, 18:42
Medlem
Be om ursäkt..

Hej jag skulle vilja be dig Anna om ursäkt.

1. Du ser bra ut.
2: Kommer att klara lärar examen inga problem.

Och det jag skrev att dom skrattar åt dig är bara det att du tror att det går att kombinera Big Brother och bilder på dig själv med kjedjor och när du solar osv dom tycker ej illa om dig som person.

I skolans korridorer kommer det bli svårt bland rektorer, lärare och elever att bli tagen på allvar.

Tack för mig kommer ej skiva mer i denna tråd.

Förlåt än en gång..
2007-10-08, 18:57
Medlem
Citat:
Hej jag skulle vilja be dig Anna om ursäkt.

1. Du ser bra ut.
2: Kommer att klara lärar examen inga problem.

Och det jag skrev att dom skrattar åt dig är bara det att du tror att det går att kombinera Big Brother och bilder på dig själv med kjedjor och när du solar osv dom tycker ej illa om dig som person.

I skolans korridorer kommer det bli svårt bland rektorer, lärare och elever att bli tagen på allvar.

Tack för mig kommer ej skiva mer i denna tråd.

Förlåt än en gång..

Det har du förmodligen rätt i, BB tiden kommer hon aldrig bli av med. Men jag är ändå 30+ och har några förhållanden i bagaget. Men med enbart ett fint skal kommer man inte långt och jag kan då berätta att jag aldrig mött en så enastående tjej som Anna. Hon är glad jämt och så full i energi. Även jag hade förutfattade tankar om henne...ha det gött "bullen"

Bjussar på en nytagen bild...
http://img255.imageshack.us/img255/5665/dsc00014ii0.jpg
2007-10-08, 21:21
Medlem
TrialByErrors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Durden
Den låstes då den chattades och skvallrades sönder, tyvärr.

Moderator:

Skulle inte den gamla tråden kunna få nytt liv inne i skvallerforumet istället förresten, då finns det väl lite mer rum för både skrift och bilder i tråden kanske?
Jag kan inte flytta tråden till skvaller och jag är tveksam till att Anna är tillräckligt känd för att få en tråd i skvaller, men ni kan alltid prova att starta en där.

/Mod
2007-10-08, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrialByError
Jag kan inte flytta tråden till skvaller och jag är tveksam till att Anna är tillräckligt känd för att få en tråd i skvaller, men ni kan alltid prova att starta en där.

/Mod

Varför går det inte att flytta den?

Det finns ju trådar om alla möjliga kufar därinne så jag ser inget konstigt med att tråden om Anna skulle kunna ligga där.
2007-10-08, 22:29
Bannlyst
åhhh

Citat:
Ursprungligen postat av FatBoy
Det har du förmodligen rätt i, BB tiden kommer hon aldrig bli av med. Men jag är ändå 30+ och har några förhållanden i bagaget. Men med enbart ett fint skal kommer man inte långt och jag kan då berätta att jag aldrig mött en så enastående tjej som Anna. Hon är glad jämt och så full i energi. Även jag hade förutfattade tankar om henne...ha det gött "bullen"

Bjussar på en nytagen bild...
http://img255.imageshack.us/img255/5665/dsc00014ii0.jpg

Veckans bäver*asg*
2007-10-08, 23:20
Medlem
Allan Akbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robbe74
Veckans bäver*asg*
"Surt", sa räven...
2007-10-08, 23:27
Bannlyst
Är väll shysst av FatBoy och slänga in lite pix då och då?

Robbe74 din chans att komma in under kjolen på Anna är väll lika stor som att Jessica Alba eller Jessica simpson, Eva Longlori skulle suga av dig?
Sitt inte och kalla folk en massa skit över internet tror du bara suktar efter att få trycka din lilla i en Blondin me sillisar men aldrig fått eller kommer få, skicka upp en bild på din flickvän?

Känner inte Anna och har aldrig träffat henne men åk till Luleå och säg häst,hora,fitta m.m vafan du kallar henne framför näsan på henne sen kommer du hit o säger hur de gick är 110% på att Anna skulle uppskattat det och dra ner din lilla stake som finns inom tangentbordsryttaren totalt!
2007-10-09, 00:38
Medlem
Allan Akbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cuppy
... Robbe74 din chans ...
Lille robbe-ponken är sur för att Anna dissade honom offentligt här på Flashback efter att han bombat hennes mailbox med kärleksförklaringar...
2007-10-09, 01:49
Bannlyst
haha

Citat:
Ursprungligen postat av Allan Akbar
Lille robbe-ponken är sur för att Anna dissade honom offentligt här på Flashback efter att han bombat hennes mailbox med kärleksförklaringar...
LIlle du jag har en tjej som är ungefär 54545 gånger bättre än en silikonanka som knullat i tv som aldrig kommer få respekt eller en lärartjänst!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in