2007-10-01, 23:32
Medlem
Zander_s avatar
Efter min boxningsmatch i helgen fick jag lov att doping testas. Det var väll inget problem för mig då jag aldrig dopat mig tänkte jag. Men nu läste jag här på flashback att Nick Diaz ansågs dopad efter att ha rökt marijuana innan matchen mot Gomi :S Min fråga är då om dom kommer att kolla efter "cannabis-spår" i mitt piss ?
Citera
2007-10-01, 23:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zander_
Efter min boxningsmatch i helgen fick jag lov att doping testas. Det var väll inget problem för mig då jag aldrig dopat mig tänkte jag. Men nu läste jag här på flashback att Nick Diaz ansågs dopad efter att ha rökt marijuana innan matchen mot Gomi :S Min fråga är då om dom kommer att kolla efter "cannabis-spår" i mitt piss ?
http://www.rf.se/files/%7B6A1E0397-1EF2-482E-9281-7075F6EB8A52%7D.pdf

Verkar som att dom tittar efter olagliga substanser.

Hur länge sedan var det du rökte senast?
Citera
2007-10-02, 00:29
Medlem
Zander_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korpsvart
http://www.rf.se/files/%7B6A1E0397-1EF2-482E-9281-7075F6EB8A52%7D.pdf

Verkar som att dom tittar efter olagliga substanser.

Hur länge sedan var det du rökte senast?

Okej det var ju mindre bra. Hmm, jag är inte helt säker på hur länge sen det var sist. Det är iaf garanterat mer än en månad, kanske t.o.m 2 månader sen sist. Hur lång tid tar det tills alla spår försvinner ? Vet att det inte går att säga exakt. Men det står väll antagligen nånstans på forumet så får kolla upp det.
Citera
2007-10-02, 00:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zander_
Okej det var ju mindre bra. Hmm, jag är inte helt säker på hur länge sen det var sist. Det är iaf garanterat mer än en månad, kanske t.o.m 2 månader sen sist. Hur lång tid tar det tills alla spår försvinner ? Vet att det inte går att säga exakt. Men det står väll antagligen nånstans på forumet så får kolla upp det.
Då bör det vara extremt lugnt.

Om du inte rökt varje dag i flera år innan dess?
Citera
2007-10-02, 00:57
Medlem
Zander_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korpsvart
Då bör det vara extremt lugnt.

Om du inte rökt varje dag i flera år innan dess?

Va bra. Jag har bara rökt ett par gånger så det är nog helt lungt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in