• 1
  • 2
2007-10-01, 12:35
Medlem
YeOl´MadHatters avatar
Det var nog du som inbillade dig alltså
Det hade dock vart grymt kul om snutar var såna, lite som de i Superbad, tänk vilken vacker värld det hade varit....
Citera
2007-10-01, 12:42
Medlem
En kompis blev haffad med en påse brass, kanske 150 gram uppdelat i femmor. Snuten plockade ur allting vid tillfället men stoppade säkert en näve i egen ficka och skrev ungefär 100 gram på rapporten.
Citera
2007-10-01, 13:35
Bannlyst
hej

Jo jag började misstänka det när jag vände mig om och såg att dom verkade ha jävligt skoj men på ett fett lurt sätt.
Citera
2007-10-01, 13:55
Medlem
alprazolam_s avatar
[quote=Nyxgazer_][quote=THC_människa]
Kändes som dom lekte rövare och plockade massa så dom kunde gå hem och knarka med det dom beslagtagit för kvällen var ju en annan tanke jag oxå hade haha
Citat:

Skulle faktiskt inte förvåna mig ett dugg.
ha ha, nä inte mig heller. Dom är ju som oss andra (oftast sämre dessutom)...
Citera
2007-10-01, 13:58
Medlem
Unbalanceds avatar
Självfallet finns det, även fast dom jobbar som moralens väktare så kan jag tänka mig att mångas syns på saker och ting ändras
när dom kommer ut i verkligheten.
Men att dom skulle vara påverkad i tjänst har jag svårt att tro då dom knappast skulle bli långvariga då.
Citera
2007-10-01, 14:01
Medlem
hilltops avatar
Man kan ju undra varför det hittades kokain hemma oss fd polisen Olle Liljegren ?

Det finns ju rykten som gått om en narkotika snut i eskilstuna att han ska gilla stoppa näsan i påsen.

Sen vet jag med säkerhet att några snutar köper anabola men det är ju visserligen inga droger.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in