• 1
  • 2
2007-10-04, 14:40
Medlem
YeOl´MadHatters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ditched
därför frågar jag vad som troligtvis kommer att hända.. och jag vill leka med döden.. om inte nå den..
Det borde du ge fan i, och den bladningen kommer antagligen bara få dig att spy.
Kontaka ett sjukhus snarast istället o be om hjälp mannen, om du nu är seriös!
Lycka till....
Citera
2007-10-04, 14:42
Medlem
nkwtms avatar
Du får i dig 500x20 mg till att börja med = 10 gram paracetamol = goodbye (långsamt...)

Dexofenen + alkoholen kommer troligast att ge dig andningsstillestånd.

Opiaterna ensama är nog tillräckligt för andningsdepression = du blir blå som en smurf...

Orkar inte dra upp fler av sakerna som kan hända, men låt bli!
Citera
2007-10-04, 21:47
Medlem
ta aldrig dexofen+alkohol samtidigt, om du inte vill dö alltså...
Citera
2007-10-04, 21:50
Medlem
YeOl´MadHatters avatar
LÅT BLI med andra ord och ring Psyk eller någon i familjen/vänner kretsen snarast, ok?
Citera
2007-10-04, 22:03
Medlem
Skullheads avatar
Du kommer dö, dexofen och alkohol är en ganska säker död, din kropp kommer sluta andas, om det är skönt eller inte får någon annan svara på
Citera
2007-10-04, 23:51
Medlem
nkwtms avatar
Det finns som sagt en anledning till att det står uttryckligen på dexofen-paketet att Ta aldrig alkohol tillsammans med Dexofen.

Du ska dessutom inte dricka eller ha druckit på typ 2 dagar före och efter intag av Dexofen...
Citera
2007-10-04, 23:58
Medlem
dexofen i dom doserna utan alkohol?
Citera
2007-10-05, 00:08
Bannlyst
Är samma sak med citodon(är 30mg koddein per tablett) och sprit. Dom ska man inte blanda om man inte vill uppnå andnings depretion.

Dessutom så tror jag att du deckar av enbart 20 citodon. 600mg koddein för en som inte har tollerant är mycket. Ta inte bort paracetamålet ur dessa tabletter med en CWE, om du vill ha lånsiktiga leverproblem.

Jag käkade 14 panacod(citodon) engång utan någon direkt tolerans. Ush det var jobbigt, fick kämpa lite halvt för att hålla mig vaken och samtidigt hela tiden tänka på att jag skulle andas, för andas gjorde jag inte automatiskt.

Slutsats 20 citoton + en sjua + dexofen = sjukhus eller döden. Sättet du dör på är isåfall att du sakta kvävs i sömnen om du deckar.

Tror du kommer må skitnice till en början. Sen kommer du må jävligt illa och dåligt. Sen deckar du och kanske dör.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in