Har fått något konstigt problem, när jag försöker få i gång datorn så kommer jag till den bilden där XP loggan synns och laddas, här brukar ju dem här "fyrkanterna" flytta sig väldigt snabbt från ena sidan till den andra, men det fyrkanterna förflyttar sig skitsegt, datorn har hakat upp sig i denna del och inget händer.
Har även prövat felsäkert läge & "senast fungerande inställningar" dock så kommer jag till samma laddningsbild och inget händer, den står bara och laddar och det går skitsegt, till slut prövade jag att stoppa in installationskivan för att installera om windows, men i början av installationen hänger sig även denna
...
Har 2 hårddiskar i datorn , bägge har winxp installerat.
Hårddisk1 är satt som slav medans Hårddisk2 är satt som master
men när jag är i det skedet att jag ska mötas av välkomnstbilden (innan man loggar in) så blir skärmen helt svart och inget händer sedan.
Om jag tar ur hårddisk1 helt från datorn funkar datorn fint, dock så kommer jag ju inte åt hårddisk1 vilket är mitt problem
Om jag gör tvärtom dvs tar bort hårddisk2 och bara har inne hårddisk1 så hänger sig datorn mer eller mindre vid xp bilden laddas (ni vet, det den där bilden där det åker fyrkanter från ena till andra hörnet..
Iaf så vad kan detta vara för problem?
Extremt uppskattat om någon kom med lösning