2007-09-30, 08:01
Medlem
ta2nickos avatar
Hallå jag undrar lite över ovan nämda studio.
Ifall någon inte har koll på exakt vilken studio jag menar så är det den där mäsing gaddar.

Jag har sökt efter honom här utan att hitta vidare mycket att gå på. Så jag skulle vilja ha in så många åsikter som möjligt om hans arbete.
Bra el dålig motivera gärna varför och den som vill får gärna länka till bilder på hans verk.
2007-09-30, 08:20
Medlem
Varför skriver du då inte i "någon annan tråd"?

Jävla sossefasoner.
2007-09-30, 08:27
Medlem
ta2nickos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quid
Varför skriver du då inte i "någon annan tråd"?

Jävla sossefasoner.

Helt enkelt för att som jag skrev så vill jag få in så många åsikter som möjligt och vill ha dom samlade på ett ställe.
2007-09-30, 08:31
Medlem
The Masters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ta2nicko
Helt enkelt för att som jag skrev så vill jag få in så många åsikter som möjligt och vill ha dom samlade på ett ställe.
S Ö K!
2007-09-30, 08:37
Medlem
ta2nickos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Master
S Ö K!

jag har sökt och hittat sammanlagt 2 åsikter, jag vill ha lite mer att gå på innan jag bestämmer mig.
2007-09-30, 08:40
Medlem
The Masters avatar
Citat:
jag har sökt och hittat sammanlagt 2 åsikter, jag vill ha lite mer att gå på innan jag bestämmer mig.
Men fan har dom ingen hemsida med ett fotogalleri samt gästbok? Har du googlat? har du sökt på Altavista? Har du överhuvudtaget gjort något rätt i ditt liv?
2007-09-30, 08:50
Medlem
ta2nickos avatar
Citat:
Men fan har dom ingen hemsida med ett fotogalleri samt gästbok? Har du googlat? har du sökt på Altavista? Har du överhuvudtaget gjort något rätt i ditt liv?

Har sökt på google altavista yahoo. eniro hitta.se dom har ingen hemsida.
Om det vore så enkelt så skulle jag inte skriva här. har till och med skrivit på andra forum och frågat utan resultat, men då det här verkade vara en sida med mycket kunnigt folk (utom du då förstås) så chansade jag.
Men jag ber om ursäkt att det stört dig så förbannat.
2007-09-30, 08:58
Medlem
The Masters avatar
Citat:
Har sökt på google altavista yahoo. eniro hitta.se dom har ingen hemsida.
Om det vore så enkelt så skulle jag inte skriva här. har till och med skrivit på andra forum och frågat utan resultat, men då det här verkade vara en sida med mycket kunnigt folk (utom du då förstås) så chansade jag.
Men jag ber om ursäkt att det stört dig så förbannat.
Nej, för fan jag vet inte ett skit om tatueringar .....Och inte quid heller , det kanske kan vara så att du är så jävla lat! Du har ju inte varit inne på andra renodlade tatueringsforum och frågat.
2007-09-30, 09:02
Medlem
ta2nickos avatar
Citat:
Nej, för fan jag vet inte ett skit om tatueringar .....Och inte quid heller , det kanske kan vara så att du är så jävla lat! Du har ju inte varit inne på andra renodlade tatueringsforum och frågat.

Kan du inte bara ge dig nu.
va fan har ja gjort dig, jag skrev en tråd med en väldigt enkel fråga.
Har du inget vettigt att skriva så skriv inte alls, varför bara gå in för att förolämpa och söka bråk.
2007-09-30, 09:05
Medlem
The Masters avatar
Citat:
Kan du inte bara ge dig nu.
va fan har ja gjort dig, jag skrev en tråd med en väldigt enkel fråga.
Har du inget vettigt att skriva så skriv inte alls, varför bara gå in för att förolämpa och söka bråk.
Är du dum i huvudet? Jag försöker ju hjälpa dig.Jag undrar bara hur seriös man är om man inte har en hemsida. Och kolla runt på tatueringsforum där kan du få mer hjälp med tanke på att det är typ minst 10000 medlemmar.....Googla på tatueringsforum. Good luck!
2007-09-30, 09:12
Medlem
ta2nickos avatar
Citat:
Är du dum i huvudet? Jag försöker ju hjälpa dig.Jag undrar bara hur seriös man är om man inte har en hemsida. Och kolla runt på tatueringsforum där kan du få mer hjälp med tanke på att det är typ minst 10000 medlemmar.....Googla på tatueringsforum. Good luck!

Jag har ju skrivit att jag varit inne på andra forum, vad jag har förstått så ska det faktiskt vara en seriös studio, tycker oxå det är konstigt att han inte har en hemsida.
2007-09-30, 09:13
Medlem
The Masters avatar
Citat:
Jag har ju skrivit att jag varit inne på andra forum, vad jag har förstått så ska det faktiskt vara en seriös studio, tycker oxå det är konstigt att han inte har en hemsida.
Hittar ju inte ens hans nummer på hitta....Nä kolla runt på andra studios och lägg lite extra pengar på bensin/tågbiljett och ta en seriös tatuerare.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in