Håller på att bli tokig varje gång jag går in på mappar, eller efter en stund jag klickat mig igenom nåra mappar hänger sig datorn och jag får fram en ruta som ser ut såhär: http://img215.imageshack.us/my.php?image=explorju0.png
Minns inte hur det blir men om explorer dör kan du starta upp det manuellt genom att få upp aktivitetshanteraren > Kör och skriva explorer. (Alternativt Start > Kör
Jag har samma problem på min dator.
Räcker t.o.m att jag startar "Kontrollpanelen" så får jag det där skitmeddelandet och måste starta upp explorer.exe på nytt för att allt ska fungera normalt igen.
Har letat lääänge efter bot, men inte funnit något. Skulle vara tacksamt om någon vet vad som kan vara fel.
En Win-update löser inte heller problemet.
Får det där problemet praktiskt taget varje gång jag ska stänga av eller starta om min dator.
Just när datorn ska till att starta om så larvar sig explorer och stöter på patrull, mycket irriterande faktiskt.
Enligt egen erfarenhet så är det bara omformatering som gäller mot såna tramsiga problem.
Jag får det där meddelandet, och måste starta om explorer.exe, varje gång en .avi-fil markeras av mig. Det är som om datorn inte klarar av att läsa filtypen, och därför kollapsar explorer... däremot kan jag utan problem spela filerna i VLC. Obegripligt, i alla fall för mig.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!