Citat:
Ursprungligen postat av älskling
Det är synd att det inte funkar, att ett miniklientel sabbar. Just rys har en grym potential med så många medlemmar som fb har, tänk möjligheten att kunna efterlysa hard-to-get-prylar, t ex gamla processorer som inte går att få tag på men folk har sitter i sina lik i garderoben och de får betala för att skrota, eller en vevstake till en stjärnmotor.. listan kan göras lång..
Jag tror också att många är som mig, de vill inte skänka nåt i rys pga folk som bara ska ha för att det är gratis, inte för att de behöver det.. typ som att de har tvångstankar om att vara först och inte låta andra få nåt..
Ja, du verkar erfaren!
Nejmen fan, det stämmer nog ganska exakt det du säger, vilket är väldigt synd. Fan att de ska tramsa sönder bra forum sådär.
Men ändå, 100 inlägg och 6 månader samt en helt vansinnig mod som endast behöver hålla koll på RYS, då måste det väl fungera?
Hade "önskas" bra moderering när det fanns? Något säger mig att det kan ha varit dåligt med det, är ju fortfarande en massa tramstrådar i skänkes liksom, och moderatorantalet har väl stigit ganska mycket sen det forumet försvann?
Vad tror ni mods eller admin, kommer önskasavdelningen någonsin att öppna igen?