2007-10-12, 01:38
Medlem
Drujs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av impieteer
100 inlägg och 6 månader gammal.
Noterat. Då ses vi där om ~30 inlägg då, med andra ord.
Citera
2007-10-12, 01:40
Moderator
impieteers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Druj
Noterat. Då ses vi där om ~30 inlägg då, med andra ord.

Sätter du riktigt fart kan du nog vara inne innan kl 02 men då riskerar du nog en tillsägelse eller två i farten.
Citera
2007-10-12, 01:59
Medlem
Drujs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av impieteer
Sätter du riktigt fart kan du nog vara inne innan kl 02 men då riskerar du nog en tillsägelse eller två i farten.
Riktigt så bråttom har jag inte. Jag tror snarare att det kommer ta mig minst en vecka. I kväll så har jag lyckats posta 5 inlägg, vilket är väldigt mycket för mig på en så kort tid.
Citera
2007-10-12, 02:31
Medlem
Sgt John Keels avatar
För att återknyta till ämnet så har jag märkt detta fenomen även på andra forum, där vissa delar har en begränsad klientel och lösare regler. (Förutom SweClockers där Övriga Ämnen är ett brutalt misslyckande, kan det bero på att det är ett begränsat klientel och hårdare regler?)

Förmodligen för att man slipper de värsta nybörjarna, och om det kommer någon ny så lär han anpassa sig snabbt för att inte frysas ut av det "gamla gardet" i forumet, och därmed uppfylla en viss minimikvalitet på sina inlägg. Samtidigt tror jag forumet hjälps av att det inte finns någon riktig möjlighet att driva sin egen agenda som kan urarta till flamewars mellan användare.

Nu är jag själv ingen särskilt aktiv medlem i Laidback, men nog har man läst en del.

/Adrian
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in