Tyvärr finns ingen lista på vem som gjort flest frisparksmål i karriären men jag skulle tippa på Koeman, han gjorde lång över 200 mål och spelade alltid som antingen back eller defensiv mittfältare så en hel del av hans mål måste ha kommit på frispark. Skulle va kul att se statistik på hur många frisparksmål Beckham, Juninho, Ronaldinho och Mihajlovic tofflat in, även Rivaldo har gjort en herrans massa mål på frispark.
Tyvärr finns ingen lista på vem som gjort flest frisparksmål i karriären men jag skulle tippa på Koeman, han gjorde lång över 200 mål och spelade alltid som antingen back eller defensiv mittfältare så en hel del av hans mål måste ha kommit på frispark. Skulle va kul att se statistik på hur många frisparksmål Beckham, Juninho, Ronaldinho och Mihajlovic tofflat in, även Rivaldo har gjort en herrans massa mål på frispark.
Mihajlovic har iaf gjort sammanlagt 27 i Serie A och Juninho 33 under hans tid i Lyon. Enligt den säkra källan Wikipedia
Känns som att Beckham inte ens är nära det, men jag kan ha fel...
Beckhams hörnor och assisterande frisparkar gör honom enligt mig bättre på fasta situationer än Mihajlovich. Pirlo är även en personlig favorit, men det kanske har sina förklaringar
Vore kul att se hur många assist Beckham har på fasta situationer.
Jadu, både brolin och henke känns väldigt glest fanns säkert någon under 50-talet och uppåt som va bra, men själv tror jag och har sätt så äre Källström som kommer bli den bästa och är just nu
Rätt sjukt egentligen att vi inte har haft någon stabil frisparksskytt av rang. Zetterberg och Taco har väl gjort nåt mål var men inte upprepat det i landslaget