2007-09-27, 09:11
Medlem
Japp som topic beskriver så är det det jag undrar, detta för att jag behöver seeda till en sida och har mycket att seeda därför vill jag inte börja om från noll
Citera
2007-09-27, 15:11
Medlem
quiZterrs avatar
Har du möjlighet att testa? Det borde väl fungera klockrent, om du tankar om torrenten i linux och väljer samma location.
Citera
2007-09-27, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av quiZterr
Har du möjlighet att testa? Det borde väl fungera klockrent, om du tankar om torrenten i linux och väljer samma location.

Det är de gamla uploadsen som ska följa med, downloadsen är inga problem samt att få nya downloads, men det är de gamla uploadsen jag vill ska följa med så jag slipper börja om på noll
Citera
2007-09-27, 16:52
Medlem
Alltså det sparas på trackern, det är inte din dator som har upload statsen.
Citera
2007-09-28, 00:15
Medlem
hetzzs avatar
Misstänker att det inte ska va några problem.

Hade förut så att rtorrent (linux) och utorrent (win) delade mappar för torrents,downloads och främst session-filer. Det fungerade utan några problem alls. (även på torrents som inte var klara)

I vilket fall som helst ska det inte spela någon roll vilken klient du byter mellan eller dyl, så länge båda klienterna följer standarden och du har samma filer.
Citera
2007-09-28, 04:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mona_Tumba
Alltså det sparas på trackern, det är inte din dator som har upload statsen.

Nej det vet jag... Men det jag håller på att uploada (i win) vill jag kunna uploada i linux (samma upload filer d.v.s).
Citera
2007-09-28, 04:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hetzz
Misstänker att det inte ska va några problem.

Hade förut så att rtorrent (linux) och utorrent (win) delade mappar för torrents,downloads och främst session-filer. Det fungerade utan några problem alls. (även på torrents som inte var klara)

I vilket fall som helst ska det inte spela någon roll vilken klient du byter mellan eller dyl, så länge båda klienterna följer standarden och du har samma filer.

Det är ju inte downloadsen som är problemet utan uploading filerna ska vara de samma
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in