Flashback bygger pepparkakshus!
2007-09-25, 21:14
Bannlyst
Jag hittade en vit pulverkapsel i en halvtom burk bordsmargarin, inte kladdig och verkar ditlagd eller hur den nu kan ha hamnat där. Lite otäckt då jag hittade var den kommer ifrån, en trappa ner från vår hemhjälp, en flykting som knappt kan svenska. Det är medicin emot ledvärk och frågan vi kan gissa på, tills någon kan tolka, är hur fasen en kapsel kan hamna i en burk margarin?

Kommer ingen bra lösning får man överväga analys via polisen.
Citera
2007-09-25, 21:34
Medlem
Megaforces avatar
Det är lätt hänt att man tappar medicin som tas in vid frukosten. Är det någon som äter denna medicin? Isåfall kan ju denne ha tappat medicinen och inte hittat den.
Citera
2007-09-25, 21:39
Medlem
likeithards avatar
någon i familjen, troligvis en ungdom, har börjat använda droger.
var inte orolig, det är karraktärsdanande (även om gömstället vittnar om extremt dåligt omdömme..).

var den aktiva substansen tramadol så är saken utredd och klar, det skulle kunna vara en "bomb" också dvs en random kapsel fylld med valfri drog, ofta amfetamin.

föresten: hur tät måste man vara, eller hur ruggigt lat kärring måste man för att skaffa städhjälp?
och varför förvarar man margarin i en burk?
Citera
2007-09-25, 21:39
Medlem
Californias avatar
Ojoj... Min första dubbelpost! Ta bort! (sorry)
Citera
2007-09-25, 21:42
Medlem
Californias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likeithard
någon i familjen, troligvis en ungdom, har börjat använda droger.
var inte orolig, det är karraktärsdanande (även om gömstället vittnar om extremt dåligt omdömme..).

var den aktiva substansen tramadol så är saken utredd och klar, det skulle kunna vara en "bomb" också dvs en random kapsel fylld med valfri drog, ofta amfetamin.

föresten: hur tät måste man vara, eller hur ruggigt lat kärring måste man för att skaffa städhjälp?
och varför förvarar man margarin i en burk?
Som jag förstår det hela så är det någon i familjen! Om man läser tråden annorlunda så är det dock hemhjälpen... Men. Någon i familjen! Papperskorgen?
Citera
2007-09-25, 21:52
Bannlyst
Nej den tråden hamnade inte i korgen och förstods väl där men var inte samlevnad.
Ok vad är Lätta i då, en kartong?

Jag såg inte kapseln där innan, hemhjälpen är asylflykting med oklar bakgrund och bör kollas lite extra, om det nu denne som gjort det. Lätt hänt kanske men man borde nog ha bättre koll

Hemhjälpen är gratis emot gratis boende.

Min kärring går upp 05:30 och kommer hem 18:30, så en som passar barn, städar och lagar mat skadar inte om det fungerar.
Citera
2007-09-25, 22:05
Medlem
Californias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jakub
Nej den tråden hamnade inte i korgen och förstods väl där men var inte samlevnad.
Ok vad är Lätta i då, en kartong?

Jag såg inte kpseln där innan, hemhjälpen är asylflykting med oklar bakgrund och bör kollas lite extra, om det nu denne som gjort det. Lätt hänt kanske men man borde nog ha bättre koll

Jobbar gratis emot gratis boende.

Min kärring går upp 05:30 och kommer hem 18:30, så en som passar barn, städar och lagar mat skadar inte om det fungerar.
http://www.flashback.org/showthread.php?t=550439 =papperskorgen
ok.
Citera
2007-09-25, 22:09
Bannlyst
Nej varför det?

Ska vi slänga dina?

Varför så bråttom?
Citera
2007-10-01, 02:04
Medlem
likeithards avatar
"Fucking rich people"

ursäkta mina fördommar.
Citera
2007-10-01, 14:16
Medlem
Friedensengels avatar
Frågan är väl varför den ligger i margarinet? Det är ju inte troligt att henhjälpen tagit sin medicin medan hon brer en smörgås, och råkar tappa den i paketet, eller? Och vad skulle poängen vara med att lägga den där medvetet? Hon måste ju vara den spm blir misstänkt först...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in